معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال، طرح بهسازی محور روستایی حسین‌آباد نیزار، به طول ۳/۷ کیلومتر آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 05 May 2022

به گزارش تابناک قم، محمدرضا زیدآبادی در این زمینه افزود: با توجه به نقش محور روستایی حسین‌آباد نیزار، در ارتباط روستاهای ساریه خاتون، دولت‌آباد، حسن‌آباد، گلستانه، فریدون آباد و نصرتیه به بخش، که ضرورت بهسازی این محور را دوچندان می‌گرداند، طرح روکش آسفالت آن در دستور کار قرار گرفت.

وی هدف از این طرح را صیانت و ارتقاء سطح سرویس‌ در محورهای روستایی استان دانست و اضافه کرد: همچنین محور روستایی حسین‌آباد نیزار، تنها راه دسترسی کامیون‌های بونکر و دیگر وسائط نقلیه، به کارخانه سیمان جاده دلیجان است.

وی تصریح کرد: با توجه به تردد کامیون‌های بونکر سیمان و خودروهای ۶ روستا از مسیر روستایی حسین‌آباد نیزار، شاهد استهلاک زودرس آن می‌باشیم که این امر ضرورت توجه بیشتر به نگهداری و ارتقاء سطح سرویس این مسیر روستایی را دوچندان می‌کند.

زیدآبادی، بازه زمانی پروژه را یک‌ماهه عنوان و ابراز امیدواری کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و عزم جدی متصدیان امر و تعامل کاربرانی که از محل اجرای پروژه تردد می‌نمایند، در پایان اردیبهشت‌ماه سال‌جاری شاهد تکمیل و بهره‌برداری از طرح بهسازی این محور روستایی باشیم.

روستای حسین آباد نیزار از روستاهای بخش سلفچگان استان قم است.  

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار