تابناک-امام جمعه شهرستان قشم گفت: ناوگان مدیریتی قبلی در منطقه آزاد نیازمند تغییر است و امروز که در جنگ اقتصادی هستیم اگر افراد پرکار، متخصص و دارای طهارت اقتصادی بکار نگیریم عقب می‌افتیم.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰ 01 May 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی ظهر امروز در شورای اداری سازمان منطقه آزاد قشم با حضور سعید محمد، بیان کرد: مدیرعامل کنونی سازمان منطقه آزاد قشم فردی صبور و کارآمد است و مدیریت وی در نوروز با وجود حجم بالای ورود مسافر موجب شد، نوروزی ایمن و بدون حادثه در قشم سپری شود.

 

وی ادامه داد: مطالبات انباشته و کارهای برزمین مانده بسیار است و باید برای تحقق خواسته های مردمی چندبرابر تلاش کرد.

 

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: مدیران فاسد را نه فقط باید برکنار بلکه باید پاسخگو کنیم و به خاظر تخلفات محاکمه شوند و از دبیر شورایعالی می خواهیم دست مدیرعامل را برای تغییر مدیران باز بگذارد چراکه در ساختارهای اقتصادی افسران محکم و معتقد می خواهد.

 

حجت الاسلام حاجبی تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد اتحاد امروز را بر هم بزند و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی با راه اندازی قرارگاه با همکاری سپاه، سازمان و سایر دستگاه های اجرایی  می توان اقدامات خوبی را انجام داد.

 

وی پیگیری مبحث پل خلیج فارس و تامین آب شرب روستاهای جزیره رو جزو مهمترین اولویت‌ها دانست و اضافه کرد: علاوه بر این دو مورد رسیدگی به وضعیت روستای طولا با 13 هزار نفر جمعیت و ارتقای مسیرهای ارتباطی و جاده ای جزیره نیز باید به سرعت در دستور کار قرار بگیرد.

 

امام جمعه شهرستان قشم در بخش دیگری اظهار کرد: در جنگ اقتصادی امروز مناطق آزاد داری اهمیت و ارزش بالایی هستند و شایسته نیست که برای این مناطق محدودیت ایجاد کرد.

 

عالم اهل سنت قشم نیز در این جلسه گفت: تنگ نظری ها نسبت به مناطق آزاد وجود دارد و تنها نقطه امید، حمایت سعید محمد است که در برابر تنگ نظری ها و محدودسازی مناطق آزاد ایستاده‌اند.

 

شیخ محمدعلی امینی ادامه داد: هم اکنون به دلیل مطالبات انباشته توقعات از مدیرعامل بالا رفته و این یعنی اعتقاد به توانمندی ایشان وجود دارد و مردم انتظار دارند حمایت ویژه ای توسط دولت از قشم شود.

 

وی خاطرنشان کرد: قشم در مجاورت با چند منطقه آزاد پیشرفته و مترقی قرار دارد و می طلبد تا به قافله مناطق آزاد پیشرفته بپیوندد و فشارهای اقتصادی برداشته شود تا تقویت بنیه اقتصادی کشور را نیز در پی داشته باشد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار