فرماندار ری:
فرماندار ویژه شهرستان ری و معاون استاندار تهران گفت: طبق توصیف حکیمانه رهبر معظم انقلاب، امروز تشکل‌های دانشجویی در کشور پیشران حرکت‌های جهادی و تحولی هستند.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 27 April 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور واحد شهرری اظهار داشت: نهاد دانشگاه افزون بر ایفای نقش به عنوان یک محیط علمی، پژوهشی و آموزشی در پیش از انقلاب، به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی در کشورمان به عنوان یک قرارگاه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی نیز معرفی شده که آثار و برکات زیادی را بویژه برای نسل جوان ما داشته است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته خود با دانشجویان فرمودند: "جنبش دانشجوئی در کشور ما در تاریخ ثبت شده و شناخته شده‌ی خود، همیشه ضد استکبار، ضد سلطه، ضد استبداد، ضد اختناق و به شدت عدالتخواه بوده است". همین یک جمله از حضرت آقا به خوبی نشان دهنده ارزش بالای نهاد دانشگاه در نظام اسلامی و در میان جوانان و مردم است.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به تعبیری دانشگاه را مبداء جنبش ضد استکباری و آرمان خواه در نظام الهی جمهوری اسلامی می دانند که البته این توصیف بار مسئولیتی اساتید، دانشجویان، مسئولان و بطور کلی خانواده دانشگاهیان را چندین برابر می کند.

زمانی از خدمات ارائه شده توسط دانشگاه پیام نور در سطح کشور بویژه خدمات دهی به دانشجویان شاغل و افرادی که امکان تحصیل به صورت حضوری را ندارند قدردانی کرد.

 دانشگاه پیام نور مرکز ری در سال ۱۳۷۹ با پذیرش ۴۰ دانشجو از طریق آزمون سراسری در رشته علوم تربیتی آغاز به کار کرد و در همان سال از طریق آزمون فراگیر نیز ۲۵۰ دانشجو در رشته مدیریت بازرگانی پذیرش شدند.

این دانشگاه در حال حاضر با ۷۴ رشته آموزشی کارشناسی و ۳۴ رشته کارشناسی ارشد و حدود هفت هزار دانشجو در ۲ ساختمان اداری و آموزشی در حال انجام فعالیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار