مسئولان نیروی انتظامی تاکید دارند، ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، مراقب هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محدوده محل سکونت خود باشند.
کد خبر: ۱۰۴۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱ 26 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 6/02/1401 تقدیم حضورتان می گردد
سرقت سیم برق و باطری دکل های مخابراتی 
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق و باطری دکل های مخابراتی در قائم شهر خبر داد. 
سردار"مرتضی میرزایی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع و باطری دکل های مخابراتی در سطح استان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه به 3 سارق سابقه دار در این شهرستان مظنون شدند.
سردار میرزایی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند و در بازجویی های به عمل آمده به 40 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع و 27 فقره سرقت باطری دکل های مخابراتی در استان های مازندران و برخی از شهرستان های حوزه تهران اعتراف کردند.
این مقام انتظامی همچنین، اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به پرونده، ماموران موفق به شناسایی متصدی 2 واحد صنفی خرید و فروش ضایعات که با متهمان همکاری می کردند و کشف مقادیری اموال سرقتی در این ارتباط شدند.
وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند از ادامه تحقیقات پلیسی در این زمینه خبر داد و به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، مراقب هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محدوده محل سکونت خود باشند.#

-------------------------------------

امنیت و آرامش مردم، اولویت اصلی پلیس 
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی کلاردشت، گفت: امنیت و آرامش مردم از اولویت های اصلی پلیس در اجرای ماموریت هاست. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید موسی حسینی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: امنیت، رکن اساسی پیشرفت جامعه و نیروی انتظامی رکن اصلی تأمین امنیت و آرامش جامعه و مردم است .
وی با بیان این که پلیس با هوشمندی و درک صحیح از کارآمدی و توانمندی خویش توانسته است خود را به عنوان ایفاگر نقشی اساسی در عرصه امنیت و نظم عمومی در جامعه معرفی کند، گفت: پلیس با ولایت‌پذیری، مردم‌داری، قانون‌مداری و روزآمدی امروز در مسیر تعالی انقلاب اسلامی قرار دارد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان حفظ ارتباط با مردم را از مهمترین نکات موفقیت پلیس دانست و خاطر نشان کرد: هر چه این مشارکت و ارتباط با مردم حفظ شود به همان اندازه در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق تر خواهیم بود.
سرهنگ حسینی با برشمردن اولویت های ماموریتی انتظامی در سال جدید، اظهار داشت: برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی در راستای ایجاد نظم ، امنیت و آرامش مردم از اولویت های اصلی پلیس در اجرای این ماموریت هاست.
در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ" بهادر دیلمی قدردانی و طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی استان، سرهنگ "مصطفی اکبرنژاد" با آرزوی موفقیت روز افزون به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان کلاردشت معرفی شد.

-------------------------------------

دستگیری 2 سارق کابل برق در حين سرقت 
فرمانده انتظامی قائم شهر از دستگیری 2 سارق كابل برق با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ"مهدی خادمی"در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل برق در شهرستان قائم شهر، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر ، تصریح کرد: در جریان رسیدگی به این پرونده، ماموران آگاهی در حال گشت زنی در یکی از کوچه‌هاي سطح حوزه استحفاظی، 2 نفر را در حال قطع کابل برق مشاهده در اقدامی عملیاتی آنان را دستگیر کردند.
خادمی از کشف 30 متر سیم سرقتي و یک عدد قیچی سیم‌بری در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان در تحقيقات پليسی به 7 فقره سرقت کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ خادمی در خاتمه از شهروندان خواست: به هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت توجه کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------------

كشف2 تن چوب جنگلی قاچاق در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در خلیل شهر این شهرستان ، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسن عنایتی گنجی " در تشريح اين خبر، گفت: ماموران کلانتری 12 خلیل شهر ، در پی دریافت خبري مبنی بر اینکه فردی درمنزل مسکونی خود اقدام به دپوی چوب قاچاق کرده، بررسي موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگي های قضائي، ماموران متهم را دستگیر و در بازرسی از منزل وی 2 تن چوب جنگلی قاچاق كشف كردند .
سرهنگ عنایتی گنجی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب، مراتب را سریعا از طريق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------------

دستگيري قاچاقچی مواد مخدر در نکا 
فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف 3 کیلومواد مخدر در این شهرستان خبر داد . 
سرهنگ "قاسم عزیزی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در اجراي طرح مبارزه با عانلان تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به شناسایی یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان شدند .
وی در ادامه خاطر نشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی متهم در یکی از ورودی های این شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 3 کیلو گرم مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا همچنین اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.
سرهنگ عزیزی در پايان با تأکيد برهمکاري و ارتباط مداوم شهروندان با پليس، از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشكوك را با مرکز فوريت هاي پليسي 110در ميان بگذارند.

-------------------------------------

دستگیری 2 سارق منزل در گلوگاه 
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق حرفه اي منزل و کابل برق با 12 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ"محمودکلوانی" در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت منزل و کابل برق در سطح شهرستان، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران پليس آگاهي پس از بررسي های همه جانبه موفق به شناسايي 2 متهم در اين ارتباط شدند.
وی ادامه داد: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگير و در بازجويي هاي به عمل آمده به 12فقره سرقت منزل و کابل برق از نقاط مختلف شهرستان اعتراف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از سیستم های امنیتی و ضد سرقت در منزل و محل کسب خود، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مووضع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

کشف 4 تن چوب جنگلي قاچاق در نور 
فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 8تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اين خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پاسگاه ناتل کناردر حین گشت زنی یک دستگاه خودرو نیسان حامل چوب آلات جنگلی را درمحور اصلی شهرستان شناسایی ومتوقف نمودند
فرمانده انتظامی شهرستان نور خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر 8تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان برداشت شده بود کشف شد.
سرهنگ قلی پور، تصریح کرد : محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور ضمن تشکر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

کشف 12 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فریدونکنار 
فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکناراز تشديد اقدامات پليسي و دستگیری 5 سارق سابقه دار و کشف12فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن هاشم پور" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان به اجرا در آمد.
وي افزود: در اجرای این طرح ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 5 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از کشف 11 فقره سرقت در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: توقیف 6 خودروی و موتورسیکلت از دیگر موفیت های اجرای این طرح بوده است.
سرهنگ هاشم پور، اضافه کرد: در ادامه اجرای این طرح 5 معتاد متجاهر و 2 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از آنان کشف شد.
هاشم پور از دستگیری یکی از اراذل و اوباش در این طرح خبر داد و گفت: هدف از اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي، بالا بردن احساس امنيت در بين شهروندان است و پليس همواره در برخورد با مخلان امنيت و آرامش مردم بدون کوچکترين اغماض با اين افراد برخورد خواهند کرد.
وی در خاتمه از مردم خواست: هرگونه مورد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------------

دستگیری 3 عامل افیونی در سوادکوه 
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 3 کیلوگرم شیشه در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ عبدالله اکبری فدر تشریح این خبر، گفت : در راستای مقابله  با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر در سطح شهرستان سوادکوه و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر صنعتی ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدرقرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: باهدایت عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان و تحقیقات پلیسی متهمان که با تشکیل یک باند 3 نفره فعالیت می کردند شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
سرهنگ اکبری، در ادامه بیان داشت: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان 3 کیلوگرم موادمخدر شیشه که از یکی از مرزهای غربی کشور وارد و در حال توزیع بود کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح كرد: تشديد مبارزه با موادمخدرمحوري ترين برنامه انتظامي به شمار مي آيد و شهروندان در صورت داشتن هر گونه اطلاع از فعالیت توسط افراد سودجو مراتب را از طریق تلفن 110در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار