بعد از یک بار ابطال مجمع
رئیس هیأت کبدی اصفهان بعد از یک بار ابطال، در مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان اصفهان انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۴۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 21 April 2022

در این مجمع انتخاباتی پس از رای گیری رضا کمالی مقدم با کسب ۱۷ رأی از ۱۹ رأی موجود به عنوان رئیس هیأت کبدی استان اصفهان به مدت چهار سال انتخاب شد.
احمد حجازی و رضا کمالی‌مقدم برای ریاست این هیأت کاندیدا شده بودند که حجازی انصراف خود را اعلام کرد.
با رأی‌گیری اعضای هیأت رئیسه، ملیحه بختی به عنوان نائب‌رییس بانوان، محمدرضا دیلمی به عنوان خزانه‌دار، محمد طغیانی به عنوان خبره ورزشی، صادق کریمی به عنوان هیأت رئیسه آقا و صفیه آزادی‌فرد به عنوان هیأت رئیسه بانوان انتخاب شدند.
انتخابات این هیأت در بهمن‌ماه ۹۸ برگزار شد و پس از دو مرحله رأی‌گیری حمید شهبازی به عنوان ریاست هیأت کبدی انتخاب شد.
پس از این مشخص شد که از اعضای مجمعی که معرفی شده بودند، ۲ باشگاه در مجمع قرار داده شده بود که این دو مجموعه در رشته کبدی فعالیتی نداشتند و از همین رو انتخابات هیأت کبدی استان اصفهان به دلیل تخلف صورت گرفته باطل شد.
این انتخابات بدون حضور رئیس فدراسیون کبدی برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان با اشاره به باطل شدن انتخابات این هیئت در سال ۹۸ گفت: براساس رأی دیوان عدالت و سازمان بازرسی انتخابات ابطال شد؛ همین اتفاقات مشکلاتی را برای هیأت کبدی ایجاد کرد، اما در دوره سرپرستی عباس مرادیان تلاش‌ها و فعالیت‌های خوبی انجام شد.
سیدمحمد طباطبایی افزود: هیئت کبدی اصفهان افتخارات زیادی دارد و نفرات زیادی را در تیم‌های ملی بانوان و آقایان داشته که امیدوارم کبدی در اصفهان به روز‌های اوج و پرفروغ خود بازگردد.
وی گفت: اساسنامه انتخابات هیأ‌ت‌های انتخاباتی تغییر کرده وطبق اساسنامه جدید رئیس هیأت باید ساکن در استان باشد در حالی که در اساسنامه قبلی رئیس هیأت باید ساکن شهر اصفهان می‌بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :