فرماندار شهرستان بابلسر در این جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران، ساماندهی سواحر به ویژه در ایام حضور گردشگر و مسافر را مهم دانست و گفت: ساماندهی ساحل نیازمند به مدیریت واحد می باشد.
کد خبر: ۱۰۳۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳ 17 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، جلسه ستاد سواحل استان مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد سواحل مازندران در بابلسر
 

این جلسه به ریاست روح اله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و با حضور مهندس مجتبی قلی پور باقری فرماندار شهرستان بابلسر، حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر، رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، فرمانداران شهرستان های محمودآباد، فریدونکنار، جویبار، میاندورود، کریمیان رییس هیات نجات غریق استان و ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر و جمع دیگری از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در این جلسه با اشاره به ضعف مدیریت و کم کاری در ۸ سال گذشته گفت: در زمینه ساماندهی سواحل مازندران فرصت آزمون و خطا نداریم و باید با اقتدار و میدانی عمل کنیم.

او با بیان پیگیری برای پرداخت حقوق باقیمانده منجیان غریق در سال گذشته به لزوم انجام کارهای فرهنگی، محوریت شهرداری ها و دهیاران در ساماندهی سواحل، توزیع بسته های فرهنگی در ورودی استان، تولید برنامه در صداوسیما با موضوع مخاطرات دریا و گزارشی از وضعیت غرق شدگان و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این زمینه، نصب اعلان محدوده شنا و ساعت برپایی طرح دریا، تشکیل قرارگاه اقتصاد دریا با تشکیل غرفه های فرهنگی و صنایع دستی، استفاده از تجربه سال های قبل پرداخت.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این جلسه از اهمیت و جایگاه مهم منجیان غریق در نجات جان انسان ها در سواحل استا گفت و خواستار تهیه امکانات، البسه و تجهیزات لازم و پرداخت به موقع و مناسب حقوق آنها شد.

 فرماندار شهرستان بابلسر در این جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران، ساماندهی سواحر به ویژه در ایام حضور گردشگر و مسافر را مهم دانست و گفت: ساماندهی ساحل نیازمند به مدیریت واحد می باشد.

 قلی پور باقری با اشاره به اینکه آسیب در جایی اتفاق می افتد که خدمات دهی در آنجا کم باشد، افزود: با توجه به حضور حداکثری گردشگر در بابلسر و عدم امکانات کافی جهت خدمات دهی مناسب به آنان، باید امکانات و اعتبارات بیشتر و مناسب تری در این زمینه به این شهرستان اختصاص داده شود.  

 

مجید غلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار