فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: ۱۸ مجتمع آبرسانی برای ۱۲۸ روستا در دستور کار است که این عملیات مهم جهادی از فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 15 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شکرمی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بحران آب در مناطق روستایی استان، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)  تشکیل شده تا دستگاه های مرتبط ضمن پرهیز از جزیره ای عمل کردن، تمام ظرفیت و امکانات خود را برای خدمت آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی به صورت یکپارچه ذیل قرارگاه بسیج کنند.

وی گفت: آبرسانی به روستاهای هدف ۳۰ ماهه است که فاز مطالعاتی و بررسی آن از سال گذشته آغاز شد و اکنون وارد مرحله عملیاتی و اجرایی شده است.

شاکرمی ادامه داد:  ۱۲ قرارگاه جهادی در تمام شهرستان های استان تشکیل شده که برای هر قرارگاه مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از نهاد ریاست جمهوری در حال جذب است و برای آبرسانی و ایجاد کانال هم ۵۰ میلیارد تومان از طریق طرح محرومیت زدایی جذب خواهد شد و بخشی از اعتبارات را نیز شرکت آبفای استان پرداخت می کند.

شاکرمی تصریح کرد: ساخت چهار هزار واحد مسکن محرومان استان با همکاری کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار سپاه است که تاکنون ۶۰۰ واحد آن ساخته شده و ۷۰ واحد دیگر در دست ساخت بوده و فاز مطالعاتی و بررسی ساخت ۲۰۰ واحد دیگر نیز در حال اقدام است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار