برگزیدگان جشنواره یک قدم برای تالاب در اصفهان معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 14 April 2022

دبیر این جشنواره گفت: در رده دانش آموزی گروه سنی ۷ - ۱۰ سال امیر علی بیگی و مرضیه منصوری رتبه اول مسابقه دست‌سازه‌های دانش‌آموزی را با موضوع اثر متقابل تالاب بر معیشت و سلامت جامعه محلی کسب کردند.
خوشه عظیم‌پور افزود: در رده سنی ۱۱ تا ۱۴ سال اثر حجمی بانوی آب کار مشترک فاطمه حیدری، زهرا محمدی و رویا ذوالفقاری و گروه سنی ۱۵ تا ۱۸ سال هم فاطمه اسدی، ریحانه اکبری رتبه اول را بدست آوردند.
وی گفت: در موضوع شعر سرایی در وصف تالاب بین‌المللی گاوخونی گروه صنی ۷ تا ۱۰ سال محمد مهدی شفیعی، تمنا حیدری و گروه سنی ۱۱ تا ۱۴ سال اکبر اسماعیلی، زهرا توکلی و رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال فاطمه‌زهرا عباسی، حسنعلی قاسمی رتبه اول را کسب کردند.
عظیم پور افزود: عکس با تلفن‌همراه از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری، پرندگان تالاب بین‌المللی گاوخونی و اطراف آن هم در گروه سنی ۷ تا ۱۰ سال آرش جعفری قورتانی گروه سنی ۱۱ تا ۱۴ سال نیما جعفری قورتانی، محمد حسن شفیعی و گروه سنی ۱۵ تا ۱۸ سال امیر حسین آقایی، محمدمحسن آقایی و محمد مهدی حسینی ورزنه رتبه‌های برتر را کسب کردند.
وی گفت: در رده سنی آزاد در بخش عکس‌های قدیمی از تالاب و همزیستی جامعه محلی با تالاب هوشنگ عالی نسب، در بخش خاطرات، افسانه‌ها و اسطوره‌های تالاب زهرا خلیلی ورزنه با بیان خاطرات محمد علی خلیلی ورزنه، حائز رتبه برتر شدند.
جشنواره یک قدم برای تالاب بین‌المللی گاوخونی به همت انجمن دوستداران محیط زیست ورزنه و جمعیت زیست‌بان پایدار فیروزه‌ای با همکاری شهرداری ورزنه و اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تالاب‌ها برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار