استاندار همدان:
استاندار همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان تکلیف برای ما تعیین کردند، گفت: جهاد تبیین در راستای دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار مسئولان و مبلغان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 31 March 2022
به گزارش تابناک همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در جلسه روایت امید گردهمایی مبلغین استان همدان، که در حسینیه حضرت امام (ره) برگزار شد، با بیان اینکه اقدامات مبلغین در جهت ترویج، انتقال و تبلیغ شعایر دینی، ضمن خطیر و با اهمیت بودن، قابل تقدیر و تشکر است، گفت: مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را به عنوان یک تکلیف برای همه ما تعیین کرده‌اند که باید آن را به نحو احسن اجرایی کنیم. 

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین، دو رویکرد سلبی و ایجابی دارد که باید به آن توجه شود، افزود: رویکرد ایجابی، همان ضرورت تبیین دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال است، که دشمن به دنبال بد جلوه دادن و سیاه‌نمایی آن‌هاست و رویکرد سلبی، تبلیغات دشمن در راستای تشویش اذهان عمومی و بهتر جلوه دادن اقدامات نظام پیشین است و از طرفی نیز تخریب دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار داده است و باید در جهاد تبیین باید این دو وجه، را به طور دقیق شناسایی و، در راستای آن اقدام علمی کرد. 

استاندار همدان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول این ۴۳ سال، باید به طور دقیق تبیین و تبلیغ شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مقابله با سیاه‌نمایی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمن، در دستور کار مبلغان قرار گیرد اشاره کرد: همه کسانی که صاحب تریبون، جایگاه اجتماعی و اعتماد عمومی در بین مردم هستند دستاورد‌ها و ارزش‌های این نظام را به عنوان یک تکلیف تبیین کنند. 

استاندار همدان افزود:  در مسیر چهل و سه ساله‌ی انقلاب اسلامی لازم بود تا در راستای ساخت تمدن اسلامی، یک ریل‌گذاری محکم انجام شود.


وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در طی چند سال اخیر بر اقتصاد مقاومتی، تولید، حمایت از تولید و اشتغال آفرینی تاکید و پافشاری کردند که این تاکیدات در راستای ایجاد زیرساخت و پایه تمدن اسلامی است، گفت:  پیشرفت‌های زیاد و قابل انکاری در حوزه‌های مختلف علمی، تکنولوژی، پزشکی و فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی صورت گرفته است. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد:  تا کنون در بخش‌های مختلف، جمهوری اسلامی دارای استحکام و بنیان اساسی در منطقه و نظام بین‌المللی شده است، لذا از این به بعد، نیاز به تبیین دستاورد‌های نظام داریم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار