مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و آموزش و پرورش بخش مهمی از سینمای ایران در کتاب‌های درسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 02 October 2015
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و آموزش و پرورش بخش مهمی از سینمای ایران در کتاب‌های درسی قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس؛، علیرضا تابش در آئین رونمایی از کتاب «قصه سینماجات عهد بوق» تألیف سیدعلی کاشفی خوانساری با بیان اینکه مجموعه انتشارت بنیاد فارابی در این جشنواره قابل دسترس است، اظهار کرد: «قصه سینماجات عهد بوق» برای نوجوانان نوشته شده و دارای نثر جذاب و ساده‎ای است که تاریخ سینمای ایران را معرفی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام ظرافت‌ها و زیبایی‌های یک متن خوب در این کتاب لحاظ شده، گفت: بنیاد سینمایی فارابی در فصل پاییز کتاب‌هایی چون «بازاندیشی مباحث رمان» و «راهی به سوی کارگردانی» را منتشر خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از چاپ فصل‌نامه جدید فارابی با موضوع «پرورش سینما» خبر داد و بیان کرد: با تشکیل شورای پژوهشی سه موضوع پژوهش، انتشارات و آموزش در این شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکهکار جدیدی به عنوان فیلم‌شناسی به صورت کتاب و آنلاین ارائه خواهد شد، اظهار کرد: با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و آموزش و پرورش بخش مهمی از سینمای ایران در کتاب‌های درسی قرار می‌گیرد.

یکی از هنرمندان همدانی نیز گفت: همیشه رونمایی از کتاب حس خوبی را ایجاد کرده و تولد یک اثر هنری خوشایند است.

احمد بیگلریان با بیان اینکه این کتاب در 22 فصل تنظیم شده است، بیان کرد: جا داشت در این کتاب به سایه بازی که جزو ایده سینمای متحرک بوده و اشاراتی به فیلمبرداری مظفرالدین شاه نیز می‌شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار