مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیان داشت: سال جاری طی ۱۱۰ عملیات رفع تصرف نزدیک به ۷۳ هزار مترمربع به ارزش بیش از ۸۹ میلیارد تومان از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو  خارج شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 18 March 2022

به  گزارش تابناک ایلام؛  عبدالله بهادری، گفت: سال جاری طی ۱۱۰ عملیات رفع تصرف نزدیک به ۷۳ هزار مترمربع به ارزش بیش از ۸۹ میلیارد تومان از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو  خارج شد.

وی مطرح کرد: با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی ایلام ادامه داد : پدیده شوم زمین خواری و تصرف اراضی از طرف اشخاص سودجو به صورت سازماندهی شده به انجام می‌رسد و در این بین اشخاص دیگر از قبیل صاحبان و رانندگان ماشین آلات سنگین، بنا‌ها و کارگران بدون اطلاع از قوانین و ناآگاهانه با زمین خواران همکاری می‌کنند لذا صاحبان ماشین‌آلات سنگین بنا‌ها و کارگران توجه داشته باشند، در صورت هرگونه همکاری با متصرفین اراضی در جهت تسطیح زمین و آماده‌سازی ساخت‌وساز غیر مجاز ماشین‌آلات و وسایل آنان جهت فرآیند قضایی توقیف و برای افراد پرونده قضایی تشکیل می‌گردد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار