تابناک-نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش مجمع نمایندگان در حوزه مرکزی حمایت و کمک کردن به شهردار است و از شورای شهر هم می‌خواهیم به شهردار کمک کنند تا شهر آرامش پیدا کند.
کد خبر: ۱۰۳۱۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ 03 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره‌برداری از پل قدس بندرعباس اظهارداشت: از شورای شهر بندرعباس و شهرداری بندرعباس و تمام کارکنان شهرداری تشکر می‌کنم چرا که شهر بندرعباس در سطح ملی شهری قابل توجه است و هر خدمتی را که انجام دهیم در این شهر مهم و حائز اهمیت است لذا تاکید ما این است که باید در شهرداری فضای امنی حاکم شود.


وی افزود: تمام تلاش مجمع نمایندگان در حوزه مرکزی حمایت و کمک کردن به شهردار است و از شورای شهر هم می‌خواهیم به شهردار کمک کنند تا شهر آرامش پیدا کند تا دریافت خدمات که حق مردم است به درستی انجام شود.

مرادی بیان کرد: امروز من به عنوان یک شهروند خوشحال هستم که فضای مسموم گذشته‌ی ‌حاکم بر شهرداری را پشت‌سر گذاشتیم و همچنین باید خیلی تلاش کنیم تا بودجه شهرداری تحقق پیدا کند و در جای درست هزینه شود تا مردم آثار این هزینه‌کرد را ببینند.

وی ادامه داد: هیچ‌کس حق ندارد در مدیریت شهری مسائل فردی و گروهی را به رخ مردم بکشد و برنامه‌هایی که تدوین شده است برای شهر بندرعباس باید اجرایی شود و از این به بعد باید تمام سعی‌مان بر این باشد که پروژه‌ها طبق زمان‌بندی پیش‌برود تا اعتماد مردم به شهرداری بازگردد.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تشریفات زائد از مناسبات باید حذف شود و این مایه خوشحالی ما است که رئیس قوه قضائیه بدون تشریفات با پرواز عادی تردد می‌کند.

مرادی عنوان‌کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون مردم دلگرم به سپاه بوده‌اند و امروز دلگرم تر هستند و خواهش ما از سردار سالاری این است که شهرداری بندرعباس را تنها نگذارند تا زنجیره خدمات به مردم تکمیل شود.
انتهای پیام/865

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار