در رزمایش کمک مومنانه سپاه حیدر کرار (ع) ۲ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و افراد کم برخوردار شهر پرند توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶ 28 February 2022

به گزارش تابناک تهران، عصر امروز همزمان با سالروز عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) مراسم رزمایش کمک مومنانه با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران برگزار شد و طی این مراسم 2 هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و افراد کم برخوردار شهر پرند توزیع شد.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران ضمن گرامیداشت و تبریک ایام ماه رجب و عید مبعث رسول اکرم (ص) در مراسم رزمایش کمک مومنانه شهر پرند اظهار داشت: شرایط بیماری کرونا و تحریم ها موجب نیازمندی برخی از مردم شده است لذا نمایش کمک به نیازمندان جزیی از کار فرهنگی است و ما از کسانی که از ما کمک معیشتی می‌گیرند شرمنده هستیم که بضاعت کمی را تقدیمشان می‌کنیم .

وی با آماری مبنی بر کمک های مومنانه در سراسر کشور عنوان کرد: از ابتدای کرونا تاکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار بسته معیشتی و یک‌ میلیون تن مرغ بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران در ادامه گفت: برخی در جبهه سلامت و بعضی در دفاع از حرم جهاد می‌کنند اما مؤمنانی هم هستند که با مالی که دارند در راه خدا جهاد می‌کنند و ما به کمک همین مردم بر تمامی مشکلات فایق می‌آییم.

ذوالقدر با بیان اینکه از ابتدای کرونا یکصد میلیون ماسک تولید و توزیع شده است ادامه داد: حدود 7 هزار جهیزیه تقدیم زوج‌های جوان شد که معطل جهیزیه بودند تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند و همچنین 9 هزار گوسفند قربانی برای نیازمندان انجام شده است.

وی در ادامه افزود: مردم ما در شرایط سخت مانند سیل، زلزله و بیماری کرونا به میدان می‌آیند و از این بابت کسانی بودند که باغ‌های خودشان را وقف کردند تا میوه‌ها به‌صورت آب میوه در اختیار بیماران قرار بگیرد.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران در پایان با اشاره به حرکت جهادی و کمک مومنانه در شهر پرند بیان داشت: امروز در شهر پرند 30 تن محموله برنج بین نیازمندان توزیع می‌شود که اگر چه نیاز بیشتر است اما همین قدر هم کار بسیار مهمی است که در توان ما بوده و مهم این است که مردم بدانند ما در کنار آن‌ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار