رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در مورد علت بلاتکلیفی چند ساله‌ی طرح پیامبر اعظم(ص) گفت: خواستار بررسی نظرات مردمی و بررسی تبعات اقتصادی و اجتماعی آن برای مردم هستیم تا بعداً شاهد نارضایتی شهروندان نباشیم.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 27 February 2022

حجت الاسلام «سید ناصر حیدری» با اشاره به این که شورای اسلامی شهر یزد در اجرای طرح‌ها، نظرات مردم رو مد نظر قرار خواهد داد، گفت: شورای ششم خادمان و منتخبین مردم هستند و نظرات مردم در اجرای بسیاری از طرح ها برای ما، در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مدیران شهری تصمیمی را می گیرند و آنقدر به تاخیر می اندازند تا دوره آن ها به اتمام می رسد و طرح‌ها بلاتکیف رها می شوند گفت: جالب اینکه همان کسانی که وظیفه داشتند آن طرح را به اتمام برسانند به جای اینکه پاسخگو باشند مطالبه‌گر شده‌اند.

حیدری در ادامه به طرح پیامبر اعظم اشاره کرد و گفت: در محدوده این طرح یک بافت زنده مسکونی است که در حال حاضر، شهروندانی در آن سکونت دارند که در خرید و فروش، بازسازی نقل و انتقالات مشکل دارند.

وی که در نشست اعضای شورای شهر با دکتر فاطمی استاندار یزد سخن می‌گفت، افزود: قرار است در این طرح املاکی خریداری شود خانه های ارزان قیمتی است که شهروندان درحال استفاده از آن هستند و اگر این ملک را از دست بدهند دیگر توان ساخت یا خرید منزل دیگری ندارند.

وی ادامه داد: لذا ما باید پیش از آن که به فکر باز کردن گره ترافیکی باشیم، تبعات اجتماعی آن را هم مدنظر قرار بدهیم

حجت الاسلام حیدری در پایان افزود: اجرای طرح پیامبر اعظم(ص) مرتبط با سالهای گذشته است که در این شورا ادامه کار آن بررسی شده و شورای شهر در این راستا خواستار بررسی نظرات مردمی و بررسی تبعات اقتصادی و اجتماعی آن برای مردم است تا بعدا شاهد نارضایتی شهروندان نباشیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شورای شهر ، اولویت ، طرح
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار