تابناک-با حکم استاندار هرمزگان "فرهنگ سالمی" به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان پارسیان منصوب و در مراسمی معارفه شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶ 17 February 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان  با حکم مهدى دوستى استاندار هرمزگان، "فرهنگ سالمی" به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان پارسیان منصوب و در مراسمی با حضور علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، امام جمعه شهرستان پارسیان، امام جمعه اهل سنت پارسیان، مدیرکل حراست استانداری هرمزگان، اعضاى شورای اداری و شورای تامین شهرستان پارسیان معرفى شد.

علی رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در این آیین با تقدیر از حضور پررنگ مردم شهرستان پارسیان در اجرای طرح‌های عام المنفعه عنوان کرد: شهرستان پارسیان در استان هرمزگان با عنوان شهرستان نیکوکاران و خیرین به واسطه حضور پررنگ اهالی آن در کارهای عام المنفعه شناخته می‌شود.

وی افزود: مردم شهرستان پارسیان در اجرای طرح های عام المنفعه همواره پیشتاز بوده‌اند و نماد اصلی آن مشارکت پررنگ خیرین آن در احداث بیمارستان این شهرستان در دهه 70 است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: شهرستان پارسیان دارای مردمی پرتلاش است که در بخش‌های مختلف صید و صیادی، تجارت و کشاورزی این شهرستان فعال هستند.

در این آیین فرهنگ سالمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پارسیان معرفی و از تلاش های مجتبی رضاپور فرماندار سابق این شهرستان، با اهدا‌ لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار