تابناک-معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه صید ترال در این استان انجام نمی‌شود، گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور آیین نامه‌هایی به فرمانداران ارسال شده تا از انجام صید ترال جلوگیری کنند و روی انجام این مهم نظارت جدید داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 13 February 2022
به گزارش تابناک هرمزگان علی رئوفی با اشاره به دستور رئیس جمهور درباره ممنوعیت انجام صید ترال اظهارداشت: در استان هرمزگان به گفته فرمانداران صید ترال نداریم و در صورت مشاهده با افراد متخلف برخورد می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات رئیس جمهور در این باره گفت: در جلسات اقتصادی مشترک با مسئولان شیلات اقدامات در این زمینه مطرح می‌شود و اجرای این دستور رئیس جمهور در اولویت کاری قرار گرفته است.

معاون استاندار هرمزگان تصریح کرد: بعد از اعلام رئیس جمهور درباره ممنوعیت انجام صید ترال، آیین نامه‌هایی به فرمانداران ارسال شده تا از انجام صید ترال جلوگیری کنند و گزارشات در این زمینه را ارسال می‌کنند.

رئیس جمهور روز ۲۴ دی ۱۴۰۰ در جریان سفر خود به استان هرمزگان درباره ضرورت ساماندهی وضع صیادی در آب‌های خلیج فارس گفت: صید ترال به شکلی که به آبزیان، دریا و صیادی سنتی آسیب بزند، ممنوع می‌شود و صیادی در دریا زیر نظر شیلات به صورت قانونی و نظام‌مند صورت می‌گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار