استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دولت انقلابی عزم خود را جزم کرده تا بسیاری از مسایل و مشکلات را جبران کند، گفت: تحریم نیز با همت ملت ایران در حال شکست است.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹ 10 February 2022

صادق خلیلیان در آیین افتتاح پروژه های عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر که امروز ۲۱بهمن ماه در محل پست برق پیروزان اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر جشن ملی برای همه آحاد ملت ایران است و به یمن انقلاب اسلامی، کشور ایران از یوغ استبداد و استعمار نجات پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در دوران پیش از انقلاب، عزت اسلامی و ملی ایرانیان خدشه دار شده بود اما انقلاب اسلامی موفق شد با حضور همه مردم، عزت ایران را بازگرداند.

استاندار خوزستان گفت: ملت ایران ظلم ها، استعمار، غارت منابع کشور و ... در دوران پیش از انقلاب را به یاد دارد اما اکنون ۴۳ سال از پیروزی انقلاب گذشته است و شرایط نسبت به آن زمان بسیار تغییر کرده است. پس از پیروزی انقلاب موفقیت های بی نظیری در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، پزشکی، مسایل علمی، فناوری های نانو و و هوا و فضا کسب کرده ایم.

خلیلیان ادامه داد: شاخص توسعه کشور ایران در رده کشورهای با توسعه بالا قرار دارد اما در پیش از انقلاب این شاخص در پایین ترین رده قرار داشت و وضعیت بسیار بد بود. این مساله حاصل تلاش هایی است که پس از انقلاب انجام شده است.

وی با بیان اینکه باید قدردان پیشرفت ها در کشور باشیم، گفت: دشمن ما را تحت محاصره اقتصادی قرار دارد و تحت تحریم هستیم اما این تحریم ها نیز با همت ملت ایران در حال شکست است و این مسیر پر پیچ و خم برای رسیدن به اهداف انقلاب در حال طی شدن است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دولت انقلابی عزم خود را جزم کرده تا بسیاری از مسایل و مشکلات را جبران کند، ادامه داد: در دهه فجر باید همه آحاد دست به دست هم دهند و استقلال کشور را پاس بدارند و برای سازندگی کشور تلاش و کوشش کنند تا بتوانیم آخرین پله توسعه را در دهه پیش رو به دست بیاوریم و رفاه، آسایش و پیشرفت های فرهنگی را در درون کشور محقق کنیم.

خلیلیان بیان کرد: ما در اوج شیطنت دشمن و پس از یک دهه تحریم شاهد پیشرفت هایی هستیم که نمونه ای از این پیشرفت ها و طرح ها امروز در خوزستان افتتاح می شود. این پروژه ها در توسعه استان بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم این مسیر با قدرت ادامه یابد تا سال های اینده پیشرفت های بیشتری را در درون کشور و استان خوزستان شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار