امام جمعه بجنورد:
امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کام مردم را تلخ کرده، گفت: انقلاب دستاوردهای متعددی داشته لذا مسئولان با تلاش خود اجازه ندهند دستاوردها زیر سئوال برود.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 04 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از حقوق مؤمنان نسبت به یکدیگر، حقوق همسایگان است لذا طبق روایات احسان و نیکی به همسایه یک امر واجب برای مؤمنان محسوب می‌شود.

 

امام جمعه بجنورد ادامه داد: کمک‌های مالی، فکری و روانی باید به وابستگان انجام شود در غیر این صورت طبق روایات مورد غضب خداوند قرار خواهیم گرفت.

 

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام هادی، افزود: عمر ایشان هم عصر با بدترین خلفا بود به طوری که جنگ و درگیری برای رسیدن به قدرت به شدت افزایش یافته بود و در این حال امام هادی مبارزه خود را در این دوره خفقان ادامه داد.

 

حجت الاسلام نوری با اشاره به دهه فجر گفت: انقلاب دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان آورده که حوزه‌های راه و جاده سازی، برق رسانی، گازرسانی، علم و دانش، تحقیقات دانش بنیان، پزشکی، نانو، هسته‌ای، دفاعی و… تنها بخشی از موارد است که نام بردن آن‌ها زمانی طولانی می‌طلبد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: علی رغم این پیشرفت‌ها برخی موضوعات در شرایط فعلی کام مردم را تلخ کرده که گرانی و تبعیض از جمله آن هاست لذا باید فکری اساسی برای آن کرد.

 

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: خشکسالی در کنار تحریم‌ها مشکلات مردم و کشاورزان را افزایش داده لذا باید با کار شبانه روزی مشکلات را حل کرد تا دستاوردهای بزرگ تحت شعاع این مسائل قرار نگیرد.

 

وی افزود: رهبر انقلاب از آبروی خود برای حمایت از تولید مایه گذاشتند اما برخی تولیدکنندگان کیفیت را زیاد نکرده و قیمت را افزایش دادند و این یک خیانت محسوب می‌شود.

 

حجت الاسلام نوری عنوان کرد: مسئولان نیز باید نظارت بیشتری کنند تا گرانی رخ ندهد.

 

وی در انتها با اشاره به شهادت یکی از نیروهای انتظامی طی روزهای اخیر، گفت: نیروی انتظامی نباید بترسند لذا اگر قانون مشکل دارد باید اصلاح شده و اگر دستگاه قضا سختگیری می‌کند، باید آن را به حمایت تبدیل کند تا امنیت بیشتری در کشور برقرار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار