نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، تبیین دستاورد‌های ۴۳ ساله انقلاب برای مردم را جهادی بزرگ دانست و بر لزوم آن در حوزه انتظامی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 02 February 2022

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در دیدار فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان و معاونان این فرماندهی گفت: با وجود دست اندازی، توطئه چینی و دشمنی‌هایی که از ابتدا با انقلاب اسلامی ایران شد، اما قطار انقلاب متوقف نشده و با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد تا پرچم این نظام به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت، ولی عصر (عج) سپرده شود.

امام جمعه اصفهان به پیشرفت‌های کشور در ۴۳سال گذشته در حوزه‌های علمی، دفاعی، پزشکی، هسته ای، نانو، پتروشیمی و صنعت اشاره کرد و گفت: دشمنان این نظام با در اختیار داشتن ابزار رسانه ایِ خود به تحریف مسایل می‌پردازند و طوری القا می‌کنند که انقلاب اسلامی هیچ فایده و دستاوردی برای مردم نداشته، بنابراین، باید حقایق و واقعیت‌ها برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.

آیت الله طباطبایی مهمترین جهاد در عصر حاضر را جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین وظیفه همه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه هاست و همه باید به میدان بیایند و با استفاده از ابزار رسانه و فضای مجازی، دستاورد‌های انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در سالهای اخیر تحولات و پیشرفت‌های بسیار زیادی در مجموعه پلیس کشور رخ داده بنابراین، باید دستاورد‌های انقلاب در حوزه انتظامی تبیین شود و مردم در جریان این تحولات و پیشرفت‌ها قرار گیرند.

فرمانده انتظامی استان هم در این دیدار گفت: مجموعه انتظامی استان بر اساس رسالت سنگینی که بر عهده دارد، در حراست از ارزش‌های انقلاب همچنان گوش به فرمان، ولی امر مسلمین جهان است و از هیچ تلاش و کوششی در این راستا دریغ نمی‌کند.

سردار محمدرضا میرحیدری افزود: با وجود برخی مسایل و مشکلات، با مجاهدات ماموران پلیس و ایجاد وفاق و همدلی با سایر دستگاه‌های امنیتی، استان اصفهان در بین استان‌های درجه یک از نظر کنترل جرایم و مجرمان قرار دارد.

وی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی استان در سال جاری، ۹ مرحله طرح ذوالفقار، ۵ مرحله طرح محرم و ۵ مرحله طرح قدس با همکاری و تعامل دستگاه قضائی، بسیج و دستگاه اطلاعاتی اجرا شد که دستاورد‌های خوبی به همراه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار