روز گذشته در معارفه ی فرماندار شهرستان لنده، امام جمعه این شهرستان از برگشت اعتبار دو پروژه در لنده انتقاد و گلایه کرد که باید دانست مسببان علت برگشت اعتبار چه کسی یا کسانی هستند..!
کد خبر: ۱۰۲۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 31 January 2022

ماجرای برگشت اعتبار در دو پروژه ی مشارکتی بنیاد علوی و دستگاه های دولتی در لنده چیست..!/+تصویر

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ در سال دوم استقرار بنیاد علوی در لنده دو پروژه ی جاده ی سلامت و پل ارتباطی روستای مونه از سری پروژه های بودند که در دستور کار حمایت بنیاد علوی قرار گرفتند.

بنابراین گزارش براساس تفاهم نامه های آن زمان مقرر بود تا با مشارکت بنیاد علوی و شهردار و شورای پنجم لنده این پروژه بصورت مشارکتی اجرایی شود و همچنین پل ارتباطی مونه با مشارکت بنیاد و راهداری و حمل نقل جاده ای احداث شود.

براساس دستور کار تفاهم شده بنیاد علوی برای هر دو پروژه که از قرار معلوم رقمی بیش از ۷ میلیارد تومان بود لحاظ میکند و حسب رویه ی معمول کار بنیاد به دو دستگاه مذکور اعلام میشود که سهم بنیاد علوی آماده و در صورت آغازبکار پروژه متناسب با روند رشد پروژه این اعتبارات تخصیص داده میشود.

به گزارش تابناک روز گذشته امام جمعه شهرستان لنده در آیین معارفه ی فرماندار به این موضوع پرداخت و از عدم اجرایی شدن این دو پروژه انتقاد کرد و گفت، مسولین پاسخ دهند که برخی سایت های محلی به سخنان امام جمعه پرداختن امّا شفاف نیاوردند که اصل موضوع سخن امام جمعه ی محترم چیست که پَسا انتشار خبرهای دیروز تشویش ایجاد شد که شاید پولی به این پروژه ها تزریق شده است و کار نشد...!

واقعیت ماجرا این است که دو پروژه ی تعریف شده هرگز به مرحله ی اجرا درنیامدند که پولی به آنها تخصیص داده شود و این همان نکته ای است که مورد نقد امام جمعه ی محترم است. یعنی قرار بر این بود که دستگاه متولی زیرساخت و شرایط کار اجرایی را فراهم و روند اداری پروژه ها طی شود که نشد..!

ایشان نسبت به برگشت اعتبار این پروژه ها به دلیل کمکاری یا سهل انگاری مسولین شهرداری و شورای وقت و راهداری انتقاد داشت و اینچنین گفت که اعتبار لحاظ شده چرا باید برگشت بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار