سرپرست اقتصادی استاندار ایلام؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: دستگاه های دولتی باید تسهیل گر و حامی تولید در استان بوده و توان خود را برای گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان بکار گیرند.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 31 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار عباسی  در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: چرخ تولید جز با همدلی و همراهی دستگاه های اجرایی با تولیدکنندگان، نمی چرخد.

وی با انتقاد از روند طولانی اجرای برخی طرح ها و طولانی شدن فرآیند سرمایه گذاری افزود: سنگ اندازی پیش پای مجری طرح و سرمایه گذاران مانع اجرای به موقع طرح ها و هزینه بر بودن آنها می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: طرح نیروگاه برق و فولاد آقای مجیری که قرار بوده هشت سال قبل در منطقه ویژه اقتصادی اجرا شود با وجود وارد کردن ماشین آلات نیازمند همراهی برای اجرایی شده است.

عباسی از دستگاه های مختلف به ویژه امور اراضی استان خواست با تمدید مهلت سه ساله به این طرح کمک تا هرچه سریع‌تر اجرای آن عملیاتی شود.

وی تاکید کرد: ستاد تسهیل مکانی برای طرح هایی است که مشمول شرایط خاص هستند و باید با استفاده از ظرفیت قانونی این ستاد برای رفع مشکلات آنها در خود استان تصمیم گیری شود./م

بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار