مسئول دوره کشوری نخبه‌پروری سیاسی "شهید دیالمه" بسیج دانشجویی از برگزاری این دوره آموزشی در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی (عج) قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ 29 January 2022

به گزارش تابناک قم، علی نجاتی مهر قم گفت: دورهٔ کشوری نخبه‌پروری سیاسی "شهید دیالمه" از سال ۱۳۹۰ در معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور به دلیل ضرورت و برای برطرف کردن نیازهای اساسی در زمینه پرورش نیرو با موضوع سیاست و گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره در سال جاری نیز از ۹ تا ۱۱ بهمن‌ماه با حضور دانشجویان منتخب بسیجی سراسر کشور در مجتمع فرهنگی یاوران حضرت مهدی (عج) شهر مقدس قم برگزار می‌شود، افزود: این دوره شامل سرفصل‌هایی در سه ساحت بینشی، گرایشی و کنشی و پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب دربارهٔ لزوم نخبه‌پروری شروع به فعالیت کرده و سرفصل‌ها وحوزه‌های گوناگون زیرساختی، ساختی و فراساختی را در بر می‌گیرد.

مسئول دورهٔ کشوری نخبه‌پروری سیاسی شهید دیالمه بسیج دانشجویی، روش برگزاری دوره را به صورت درازمدت و شامل مراحل حضوری و غیرحضوی برشمرد و افزود: در بازه‌های غیرحضوری نیز برنامه‌های خاص و مختلفی از جمله بسط و تعمیق برخی موضوعات و سرفصل‌های مفتوح در دورهٔ حضوری، طرح موضوعات و سرفصل‌های جدید، سیرها و مقرری‌های مطالعاتی در قالب‌های مختلف، جلسات مجازی موضوعی و اقتضائی با حضور شخصیت‌های برجسته، تکالیف متنوع تحلیلی، نگارشی و کنش‌گری و ارزیابی‌های گوناگون انجام می‌شود.

 نجاتی مهر در پایان گفت: مهم‌ترین اهداف این دوره تربیت نیروهایی ویژه با توان فکری و معرفتی بالا و مسلط به مهارت‌های لازم برای نقش‌آفرینی در جنگ همه‌جانبه و تمام‌عیار زمانه و انجام تکلیف در عرصهٔ جهاد تبیین است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار