تابناک-رییس جمهور با بیان اینکه بخشی از مردم این منطقه در پروژه های گردشگری مشغول هستند که با توسعه این صنعت، اشتغال افزایش خواهد یافت گفت:تحولات قشم باید متناسب با ظرفیت‌های آن باشد.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸ 14 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان  آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه برنامه های سفر خود به استان هرمزگان، با حضور در روستای گورزین با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

رئیس جمهور گفت: در جزیره قشم به برکت جمهوری اسلامی کارهای زیادی انجام شده است و چهره این جزیره با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: افراد مُسن متوجه تحولات انجام شده در قشم هستند و می‌‎دانند در حوزه آبادانی و ایجاد زیرساخت‌ها چه اقدامات مهمی انجام گرفته اما به دلیل ظرفیت‌های زیادی که در این منطقه وجود دارد ،تحولات قشم باید متناسب با ظرفیت‌های آن باشد.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از مردم این منطقه در پروژه های گردشگری مشغول هستند که با توسعه این صنعت، اشتغال افزایش خواهد یافت.

آیت الله رئیسی با اشاره به درخواست مردم برای حل مشکل بازپرداخت تسهیلات خود که برای سال‌های گذشته بوده، تصریح کرد: قرار شد استاندار این موضوع را پیگیری کنند تا بازپرداخت تسهیلات فشاری بر مردم نیاورد.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت انجام مسئولیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی در محدوده فعالیتشان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه وزارت نفت در این زمینه در همه جای ایران از جمله استان هرمزگان و قشم اقداماتی مهمی را آغاز کرده است.

رئیس جمهور گفت: اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های صنعتی در قشم باید به توسعه این جزیره و کسب منافع مردم از فعالیت این صنایع منجر شود.

رئیس جمهور و هئیت همراه امروز از بندرعباس وارد جزیره هرمز شدند و سپس توسط بالگرد برای افتتاح نخستین پالایشگاه نفت خام فوق سنگین کشور در قشم و همچنین بازدید از چند پروژه مهم از جمله شرکت نفت فلات قاره و طرح ملی پل خلیج فارس وارد جزیره قشم شد.

رئیس جمهور تا دقایقی دیگر با رسانه‌های استان هرمزگان و جزیره قشم نشست مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و پس از آن این جزیره را ترک می‌کند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار