تابناک- وزیر نیرو با اشاره به اقدامات اولیه ساماندهی رودخانه "بردول"، از تکمیل پروژه انتقال آب دریا به شهرستان پارسیان در استان هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 13 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان  علی اکبر محرابیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از سد بردول پارسیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور در جمع مردم عزیز غرب هرمزگان توفیق بود و دغدغه‌ها و مشکلات مردم‌ را از نزدیک شنیدیم.

وی افزود: در این سفر دغدغه‌هایی از سوی مردم بیان شد که بیشتر این دغدغه‌ها در راستای مهار آب‌های سطحی بود چرا که در اثر سیلاب‌های سال‌های اخیر خسارات زیادی به مردم وارد شده است.

وزیر نیرو گفت: در این سفر تصمیماتی برای شهرستان پارسیان اتخاذ شده که یکی از این تصمیمات ساماندهی رودخانه بردول منتهی به سد است.

وی تصریح کرد: در مدت زمان یکسال قرار هست این امر محقق شود و رودخانه بردول در محدوده شهر به طور کامل ساماندهی شود و در فازهای بعدی هم رودخانه در مناطق روستایی ساماندهی خواهد شد.

محرابیان گفت: بحث مهم دیگر مبحث آبرسانی از طریق دریا به شهرستان پارسیان است، این پروژه شروع شده و اعتبارات تکمیلی آن تامین خواهد شد تا با تکمیل خط و احداث ابشیرین کن شاهد آبرسانی به شهرستان پارسیان از طریق دریا باشیم.

وی همچنین در دیدار با مردم این شهرستان، ضمن بررسی مشکلات مردم، میزان خسارات ناشی از سیل اخیر در این شهرستان را نیز بررسی کرد.

محرابیان همچنین از روند اجرای پروژه آب شیرین کن پارسیان و سد بردول نیز بازدید کرد، نماینده ویژه رئیس جمهور پس از پارسیان، به شهرستان بستک سفر خواهد کرد و دیدار با مردم این شهرستان و بازدید از چند پروژه صنعت آب برق از جمله خط انتقال آب از آب شیرین کن بندر چارک به بستک و جناح از جمله برنامه های وی در این سفر خواهد بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار