تابناک- استاندار هرمزگان با صدور حکمی، عبدالرضا سالاری را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان رودان، منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 10 January 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان ، صبح امروز و با حکم استاندار هرمزگان یکی دیگر از فرمانداران استان تغییر کرد و عبدالرضا سالاری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رودان منصوب شد. 

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این حکم خطاب به عبدالرضا سالاری، آورده است: با عنایت به تخصص و تعهد جنابعالی و به موجب این حکم به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان رودان، منصوب می‌شوید. 

انتظار می‌رود با بذل توجه به منشور اخلاقی دولت مردمی ایران قوی و در هماهنگی با دیگر دستگاه‌های کشوری و لشکری و با بهره‌گیری از نیروهای مجرب و توانا در انجام وظایف محوله، عمل کنید.

همچنین اینک که به عنوان بخشی از بدنه دولت سیزدهم به خدمت مشغول هستید، امیدوارم با اتکال به ذات ایزد منان، خود را خدمتگزار صادق برای مردم شریف استان هرمزگان و شهرستان رودان دانسته و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سربلندی جمهوری اسلامی ایران، کوشا باشید. توفیق روزافزون شما را آرزومندم.

به گزارش تسنیم، عبدالرضا سالاری از نیروهای بومی و توانمند استان هرمزگان و اهل شهرستان رودان است که سوابق اجرایی و مدیریتی مختلف شامل رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رودان، مسئول کانون خدمت رضوى و نمایندگی آستان قدس رضوى در شهرستان رودان، مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان رودان و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رودان را در کارنامه دارد.

پیش از این مصطفی غلامپور عهده دار سکانداری فرمانداری شهرستان رودان بود. 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار