شهر قدس-فرمانده سپاه استان تهران گفت: با وحدت و یکپارچگی اجازه ندهیم خون شهدا پایمال شود و دست نوجوانان و جوانان را بگیرید و آن‌ها را در مسیر درست تربیت کنید زیرا اگر از آن‌ها غافل شوید دشمن دست آن‌ها را می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷ 03 January 2022

به گزارش تابناک تهران، مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی و دهه بصیرت و ایام فاطمیه شامگاه یکشنبه با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در مصلی شهرقدس برگزار شد.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در این مراسم با اشاره به اینکه بصیرت یعنی تشخیص و فهمیدن و راه درست و نادرست و آینده‌نگری اظهار داشت: همه انبیای الهی و معصومین (ع) بصیرت داشتند و آینده را به انسان‌ها نشان می‌دادند و برای بصیر بودن باید گذشته را خوب ببینند.

وی افزود: انتخابات فضایی برای حضور همه مردم فراهم کرد و جمعیت زیادی شرکت کردند اما دشمنی دشمنان و شیاطین هم پشت آن بود و عده‌ای فضایی ایجاد کردند و خود را پیروز معرفی کردند اما دلسوز انقلاب، مردم و دین نبودند و در ماه رمضان روزه‌خواری می‌کردند و آن‌هایی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می‌دادند، دروغ می‌گفتند و در سختی‌ها و کوران انقلاب حاضر نشدند جان، مال و آبرو خود را فدا کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اینکه کسانی که در عاشورا خیمه اباعبدالله را آتش زدند، از همه ابزارها استفاده کردند و مردم صبور ایران تحمل کردند گفت: در فتنه و غبار باید مراقب بود و باید صبر کرد تا این غبار کاهش یابد و مردم مانند آبی بر آتش موجب شدند این فتنه را فروکش کند.

ذوالقدر تصریح کرد: به دست گرفتن اسلحه، مهمات و حمله به مراکز نظامی و انتظامی در دستور کار فتنه بود و سیاه را سفید جلوه دادند و قصد داشتند جمهوری اسلامی سقوط کند و مردم ایران با بصیرت آن را نجات داد و آن قائله را به پایان رساندند و 9 دی تاریخ جدید ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمن کینه‌توزی‌های بسیاری با حاج قاسم داشت گفت: روح بزرگ حاج قاسم از نیایش‌ها و نمازهای اوست و دشمن از نماز، مسجد و دعا می‌ترسد پس باید آن را در جامعه ترویج داد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا با اشاره به اینکه همه می‌توانند در هر سن و جنس و مسئولیتی حاج قاسم سلیمانی شوند به شرطی که خود بخواهند گفت: وعده الهی محقق خواهد شد و چه نصرتی بالاتر از این‌که خداوند نصرت خود را عطا کند و سهم خود را از حاج قاسم سلیمانی شدن باید مشخص کنیم و دست همدیگر را در خدمت کردن به مردم بگیریم.

ذوالقدر افزود: با وحدت و یکپارچگی اجازه ندهیم خون شهدا پایمال شود و نام حاج قاسم بر تاریخ بماند، این نام و این طریق باید ساری و جاری باشد.

وی تأکید کرد: حاج قاسم سلیمانی در خانه خود روضه برگزار می‌کرد و اگر می‌گوییم ما حاج قاسم سلیمانی هستیم پس مانند سیره او نیز در منازل خود روضه برپا کنیم و مانند این خادم امام رضا (ع) زندگی کنیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) ابراز داشت: حرم همان‌جایی است که به مردم خدمت شود و همه در خدمت کردن به مردم مدافع حرم هستند و در همین شهر در جایگاه خود نیز می‌توان از حرم دفاع کرد.

ذوالقدر خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: دست نوجوانان و جوانان را بگیرید و آن‌ها را در مسیر درست تربیت کنید زیرا اگر از آن‌ها غافل شوید دشمن دست آن‌ها را می‌گیرد و در مسیر دیگری هدایت می‌کند و مسئولان با گفتمان‌سازی، با منطق و عمارگونه بودن به این نظام خدمت کنند و در راه اعتلای انقلاب اسلامی حرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار