با پایان یافتن تعمیرات اساسی٫
معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح گفت: واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح پس از ۹۰ روز تعمیرات اساسی، با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲ 02 January 2022

معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح گفت: واحد شماره یک نیروگاه شهید مفتح پس از ۹۰ روز تعمیرات اساسی،  با موفقیت به شبکه سراسری متصل شد.

به گزارش تابناک همدان از معاونت تولید نیروگاه شهید مفتح،پژمان اختری افزود:  واحد شماره یک نیروگاه پس از هفدهمین دوره تعمیرات اساسی در واحد‌ها و با همت و تلاش کارکنان نیروگاه و مشارکت پیمانکاران داخلی در زمان مقرر به شبکه سراسری متصل شد.

وی خاطر نشان کرد:  انجام موفقیت آمیز تعمیرات اساسی را در اوج شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اقدامی جهادی برشمرد که نشان از تعهد و تخصص پرسنل نیروگاه دارد.

معاونت تولید نیروگاه زمان اجرای فصل دوم تعمیرات سال جاری واحد‌ها را از اواسط بهمن تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام کرد و افزود: تعمیرات دوره‌ای سایر واحد‌های این مجموعه با هدف رفع نواقص موجود انجام خواهد گرفت تا هر ۴ واحد نیروگاه با حداکثر توان وارد پیک مصرف تابستان گردد.

شایان ذکر است نیروگاه شهید مفتح شامل ۴ واحد بخار ۲۵۰ مگاواتی جمعا به ظرفیت هزار مگاوات است که ۲ درصد از نیاز شبکه برق کشور و کل استان همدان را تأمین می‌کند و بالاترین تبادل برق در کریدور شمال جنوب در پست بلافصل این نیروگاه کنترل می‌گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار