تابناک -عضو شورای شهر بندرعباس گفت:رخداد این مدل رفتارها و سرگرم شدن اعضای شورا به مسائل حاشیه‌ای باعث ایجاد آرامش و حاشیه امن برای افراد متخلف و سودجو و متضرر شدن مردم خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 28 December 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛عیسی عباسی، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: متاسفانه برخی بداخلاقی های سیاسی به دور از شأن جایگاه نمایندگان مردم بود و از این بابت از مردم بندرعباس عذرخواهی میکنم. تکلیف شورا این است که به تناسب تخصص کار کارشناسی انجام دهد، تصمیم بگیرد مصوب کند و مصوبات را به شهردار اعلام کند. ما باید ریل گذاری کنیم و شهردار مدیر اجرایی است و وظیفه اجرای مصوبات را دارد.


وی افزود: باید کاری کنیم شهر و مردم ضرر نکنند. ضرر این اتفاقات و دود آن در چشم خودمان و مردم می رود. فضا سازی سیاسی حتی در فرض موفقیت، انجام کار را برای هر تیم اجرایی سخت و دشوار خواهد کرد. اعضای شورا به جای دادن تذکر خلق الساعه اقدام به استفاده از شدیدترین ابزار کنند که چنین رفتارهایی خسارت آفرین است.

عباسی خاطرنشان کرد: رخداد این مدل رفتارها و سرگرم شدن اعضای شورا به مسائل حاشیه‌ای باعث ایجاد آرامش و حاشیه امن برای افراد متخلف و سودجو و متضرر شدن مردم خواهد شد؛ ای عزیزان شورای ششم خواهش می‌کنم بخاطر خدا دست از لج و لجبازی بردارید و برای مردم خدمتگزاری کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار