تابناک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: انتخاب فرماندار شهرستان بشاگرد از بین جوانان مستعد شهرستان ثمره اعتماد دولت سیزدهم به جوانان است.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ 26 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان علی رئوفی عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بشاگرد که با حضور مدیر کل حراست استانداری، امام جمعه بشاگرد، اعضای شورای اداری و تامین شهرستان، معتمدین، بزرگان و ریش سفیدان محلی برگزار شد با اشاره به اهمیت این شهرستان، عنوان کرد: بشاگرد در استان هرمزگان نماد تدین و ولایت مداری است.

وی افزود: ویژگی خاص دیگر مردم بشاگرد ارادت ویژه به خاندان عصمت و طهارت است که زبان زد عام و خاص است و سند این ارادت به اهل بیت در آثار تاریخی و سنگ نوشته ها موجود است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به انتصاب سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بشاگرد، تصریح کرد: انتخاب فرماندار شهرستان بشاگرد از بین نیروهای توانمند شهرستان فرصتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای رشد و اعتلای جوانان این مرز و بوم قرار داده است و باید با عملکرد و کارآمدی مناسب قدر این اعتماد را دانست و با وحدت و همدلی زمینه موفقیت فرماندار جوان شهرستان فراهم شود.

رئوفی خاطرنشان کرد: اعتماد دولت سیزدهم به جوانان بشاگردی را باید قدر دانست و با وحدت و همگرایی زمینه برای حضور سایر جوانان مستعد بشاگردی در سایر مناصب مدیریتی استان بیش از پیش مهیا کرد. به سفارش امیر المونین علی (ع) فرمانداران سعه صدر را سر لوحه کار خود قرار دهند و همه مردم را تکریم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به روند توسعه شهرستان بشاگرد، خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بشاگرد قبل و بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست و علاوه بر گسیل امکانات مختلف به این شهرستان شاهد حضور نیروهای توانمند این شهرستان در مناطق مختلف استان هستیم.

رئوفی افزود: بشاگرد به سطحی از رشد علمی رسیده است که شاهد تربیت پزشک و نیروهای متخصص مورد نیاز بخش های مختلف از بین جوانان این خطه هستیم. با وحدت، همدلی و دوری از حواشی مسیر رشد و توسعه بشاگرد را بیش از پیش مهیا کنیم و در تحقق این مهم بزرگان، معتمدین و متنفذین بشاگردی نقش بسزایی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: مردم در شرایط سخت اقتصادی، شیوع کرونا، خشکسالی و… بسر می برند و ضروری است فرمانداران با بسیج امکانات در مسیر کاهش مشکلات آنها گام بر دارند.

رئوفی تصریح کرد: فرمانداران نمایندگان عالی نظام در شهرستان ها هستند و این امر اهمیت جایگاه آنها را برای خدمت رسانی به مردم دو چندان کرده است. فرمانداران و مدیران از نقد های سازنده استقبال کنند و بسیاری از نقدهای سازنده راهگشای حل مشکلات مردم و یاری کننده مدیران در پیشبرد و اصلاح امور است.

در این آئین یعقوب دادعلی زاده به سمت سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بشاگرد معرفی و از زحمات احمد محمودی فرماندار سابق این شهرستان با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار