مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: کاهش ١٠ درصدی مصرف برق از سوی مشترکین کمک قابل توجهی به مدیریت مصرف برق در سطح استان خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵ 26 December 2021

کاهش ١٠ درصدی مصرف برق کمکی به مدیریت مصرف انرژی

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر توزیع برق به صورت کشوری انجام می‌شود و بنابر اعلام توانیر خوشبختانه هیچ مشکلی از نظر تامین برق نداریم، اگر چه از مشترکین درخواست می‌کنیم به علت برودت هوا و سرما در مصرف برق و گاز صرفه جویی کنند.

وی افزود: کاهش ١٠ درصدی مصرف برق کمک شایانی به مدیریت مصرف برق خواهد کرد و نیازمند همراهی مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه با شروع فصل زمستان نیز مشکلی از جهت تامین برق نداشتیم، تنها در برخی موارد با سردی هوا برای سوخت نیروگاه‌ها مشکلاتی بروز می‌کند که امسال با پیش بینی‌های به عمل آمده این مشکل رفع شد، اگرچه همواره همراهی مردم تاثیرگذار است.

وی در خصوص خاموشی بعضی چراغ‌های موجود در جاده‌ها خاطرنشان کرد: دستورالعملی از سوی شرکت توانیر برای تمامی شرکت‌های توزیع برق ارسال شده که به منظور جلوگیری از مصرف بالای چراغ‌های روشنایی معابر، باید تا مدتی مصرف چراغ‌های بین شهری که در مناطق حادثه خیز نیستند کاهش یابد.

مرادی بیان کرد: برای حفاظت از جان هموطنان، برق مناطق حادثه خیز قطع نمی‌شود و تنها مکان‌هایی که حادثه خیز نیستند و می‌توان از چراغ اتومبیل‌ها استفاده نمود و جز مکان‌های کم تردد محسوب می‌شوند، جهت جلوگیری از هدر رفت منابع، برق قطع می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار