مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره اصفهان
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: اقلام مورد نیاز مردم در ایام پیش‌رو بویژه آیین شب یلدا تامین شده است و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ 20 December 2021

 امیرحسین ماه‌آورپور افزود: نظارت بر قیمت محصولات و جلوگیری از گرانفروشی از سوی بازرسان این سازمان انجام خواهد شد تا شهروندان مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، ناظران مرکز و دامپزشکی نیز نظارت لازم را برای احراز کیفیت محصولات و حفظ سلامت شهروندان اعمال خواهند کرد.

ماه‌آورپور با اشاره به اینکه این نظارت تا آخر هفته جاری ادمه دارد، تصریح کرد: حدود ۳۰ قلم کالا نیز در بازارهای روز کوثر شهرداری با تخفیف تا سقف ۶۰ درصد عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان تا آخر این هفته بر قیمت و کیفیت محصولات اراهئهشده بویژه اقلام مرتبط با یلدا نظارت دارد.

وی با اشاره به اینکه برای آرامش خاطر شهروندان، فروش مجازی نیز در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: شهروندان برای خرید غیرحضوری می‌توانند به  سایت kowsar.market مراجعه و بصورت مجازی خرید خود را ثبت کنند و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :