مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور گروه های مقتدر نمایشی و کارگردانان صاحب نام استان یکی از نقاط قوت جشنواره تئاتر هرمزگان امسال است که تأثیر مستقیمی بر کیفیت جشنواره خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 27 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در یک روز مانده به برگزاری این رویداد مهم در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به کمبود شدید اعتباری سعی کرده ایم با استفاده از همکاری و همیاری هنرمندان شرایط مطلوبی را برای برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان فراهم سازیم.
 
وی افزود: نهایت صرفه جویی و استفاده از امکانات موجود صورت گرفته است و بدون شک با تمهیدات انجام پذیرفته جشنواره به لحاظ کیفی در سطح مطلوبی برگزار خواهد شد.
 
درویش نژاد بیان کرد: حضور گروه های مقتدر نمایشی و کارگردانان صاحب نام استان یکی از نقاط قوت جشنواره امسال می باشد که تأثیر مستقیمی بر کیفیت جشنواره خواهد داشت.
 
دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان ابراز کرد: برگزاری کلاس های نقد و بررسی آثار توسط منتقدان و اساتید اعزامی از تهران نیز از دیگر مزیت های جشنواره امسال می باشد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان برگزاری جشنواره در پلاتو آفتاب بندرعباس را از دیگر اتفاقات خوب امسال دانست و گفت : احیای پلاتو آفتاب، تغییر و باز سازی کامل و آماده ساختن آن برای برگزاری چنین جشنواره مهمی از دیگر موارد قابل توجه و تحسین برانگیز می باشد زیرا با این اقدام به فضای استاندارد اجرای نمایش استان اضافه گردید .
 
درویش نژاد سپردن روند برگزاری جشنواره تئاتر به هنرمندان و به ویژه انجمن نمایش هرمزگان را از دیگر مزیت های جشنواره امسال قلمداد کرد و افزود : تصدی گری حوزه فرهنگ باید در یک پروسه هدفمند و مدت دار به انجمن های مختلف سپرده شود و لازمه آن این است که انجمن ها به توانمندی لازم به لحاظ ساختار، اعضا و تجربه دست یابند.
 
به گزارش ایسنا، بیست و هفتمین جشنواره تئاتراستان هرمزگان 6 الی 9 مهرماه در پلاتو آفتاب بندرعباس با حضور شش گروه نمایشی از بندرعباس، جاسک و میناب برگزار می شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار