مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد: این بنیاد وظیفه ساخت مسکن در طرح ملی اقدام را در ۱۶ شهر با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر برعهده دارد.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 15 December 2021

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علیرضا قربانیان گفت: در مرحله اول تا چهارم این طرح، چهار هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط بودند که هزار و ۳۰۰ نفر واریزی خود را انجام داده و کار ساخت مسکن برای آنان در حال انجام است.


وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی ساخت این منازل افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساخت مسکن در طرح ملی اقدام مسکن را در ۱۶ شهر با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر برعهده دارد.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به ساخت این واحد‌های مسکونی به دو روش بنیادساز و گروه ساز ادامه داد: ساخت مسکن در روش بنیادساز برعهده بنیاد مسکن و در روش گروه ساز برعهده مردم است که با بهره گیری از تسهیلات بانک مسکن و اختصاص زمین برای آن‌ها عهده دار ساخت مسکن خود خواهند بود.


وی اظهار داشت: نظارت بر ساخت و ساز منازل در هر دو روش برعهده بنیاد مسکن است. واحد‌های ساخته شده نیز از استحکام بالایی برخوردار خواهند بود.


قربانیان درباره مشکل کنونی دریافت تسهیلات در روش گروه ساز تأکید کرد که این مشکل با همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی در حال رفع شدن است.


وی گفت: ساخت مسکن برای متقاضیان مرحله پنجم طرح ملی اقدام مسکن که چهار هزار و ۹۰۰ نفر ثبت نام کرده اند، در مرحله واگذاری زمین قرار دارند. در طرح نهضت ملی مسکن نیز ۱۱ هزار نفر در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده که در حال پالایش واجدان شرایط هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار