نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان امروز با حضور مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در استانداری اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 11 December 2021

مدیرعامل خانه کتاب وادبیات ایران در این آئین گفت: این نمایشگاه نخستین بار در کشور به صورت مجازی در اصفهان برگزار شده و خرید کتاب از ناشران به صورت غیر حضوری است و هر ناشر از طریق سامانه فروش برای ثبت نام اقدام کرده وخانه کتاب وادبیات ایران به نمایندگی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد باهمکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور در نمایشگاه مجازی اصفهان اقدام به توزیع کتاب کرده است.

علی رمضانی افزود: در این رویداد فرهنگی بیش از ۱۱۰۰ ناشر از سراسر کشور شرکت کرده اند که از این تعداد ۵۰ ناشر اصفهانی هستند.
وی گفت: همچنین حدود ۱۰۰ عنوان برنامه فرهنگی برای اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان پیش بینی شده است که در هر شهرستان به صورت فیزیکی اجرا خواهد شد.
مدیرعامل خانه کتاب وادبیات ایران گفت: بر اساس اقدامات صورت گرفته هزینه ارسال مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان رایگان خواهد بود و هزینه ارسال را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناشران تامین می‌کنند.

علی رمضانی، از جمله ویژگی‌های نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان را اجرای عدالت فرهنگی دانست و افزود: همچنین علاقه‌مندان به کتاب که در روستا‌ها زندگی می‌کنند و دسترسی به اینترنت ندارند نیز می‌توانند از طریق شماره پشتیبانی ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ کتاب مورد علاقه خود را سفارش دهند.
وی گفت: خریداران در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان می‌توانند با دریافت بن کتاب از سایت اینترنتی www.bon.tibf.ir از تخفیفات در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.
برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان» تا بیست‌وششم آذرماه ۱۴۰۰ در وب‌سایت خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی www.ketab.ir ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار