مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت عید غدیر خم یک دوره مسابقات ۵ جانبه شطرنج در رده سنی زیر ۱۴ و ۱۰ سال در ملایر برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸ 29 September 2015
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت عید غدیر خم یک دوره مسابقات ۵ جانبه شطرنج در رده سنی زیر ۱۴ و ۱۰ سال در ملایر برگزار می شود.

به گزارش مهر؛مهدی رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات ۵ جانبه شطرنج در ملایر اظهار داشت همزمان با عید غدیر خم مسابقات ۵ جانبه شطرنج زیر ۱۴ و ۱۰ سال با حضور تیم هایی از استان های مرکزی، لرستان، کرمانشاه، همدان و ملایر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در سالن شهید بهشتی ملایر برگزار می شود.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط ورزشکاران ملایر گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی همایش بزرگ دوچرخه سواران و اسکیت بازان شهرستان ملایر برگزار شد.

رضایی عنوان کرد: همچنین به همین مناسبت گردهمایی بانوان ورزشکار با حضور جمعی از خواهران در کانون بسیج ورزشکاران ملایر برگزار شد.

وی با اشاره به کسب مدال های رنگارنگ توسط بانوان رزم آور ملایر در مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۳۰۰ ورزشکار از استان های همدان، خوزستان، اصفهان، چهار محال و بختیاری، قم، مازندران، کرمانشاه، تهران و اذربایجان در همه رده های سنی با هم به رقابت پرداختند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر یادآور شد: تیم استان همدان در رده سنی نوجوانان موفق به کسب رتبه سوم کشور شد که ستایش ترکمن، فاطمه ترکمن، نگین زری، فاطمه عباسی و مینا ملکی همگی از ملایر موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز شدند.

رضایی با اشاره به توان بالای ورزشکاران ملایری گفت: در اکثر رشته های ورزشی که ورزشکاران شهرستان ملایر به مسابقات استانی، کشوری و برون مرزی که اعزام می شوند موفق به کسب مدال می شوند که این موضوع نشان از ظرفیت بالای ورزش ملایر دارد.

وی با بیان اینکه ملایر در نحوه میزبانی مسابقات کشوری نیز بسیار توانمند است، بیان کرد: سال گذشته میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سه رشته کاراته، ووشو و فوتسال به نحو مطلوب در ملایر برگزار شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۴۳ میزبانی مسابقات استانی در ملایر برگزار شد که تیم های ملایری در ۴۱ مورد از این مسابقات در جایگاه های برتر قرار گرفتند و در ۲۳ مورد در مقام اول، ۱۳ مورد در مقام دوم و پنج مورد در جایگاه سوم استان ایستادند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار