استاندار یزد درپی حادثه هولناکِ کشته و زخمی شدن هزاران نفر از زائران حرم امن الهی در مکه مکرمه، این فاجعه را ننگ ماندگاری برای رژیم آل سعود دانست.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 26 September 2015

به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی در پیامی فاجعه دلخراش صحرای منا را به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

در متن کامل  این پیام آمده:

انالله و انا الیه راجعون

اتفاق جانگداز و فاجعه اسفبار منا در مسیر رمی جمرات قلوب مسلمین عالم را به درد آورد و داغی آتشناک بر دلهای آزادگان جهان نهاد.

حادثه هولناک کشته و زخمی شدن هزاران نفر از زائران حرم امن الهی ننگ ماندگاری شد بر دامن آنان که به ناحق خویش را خادم الحرمین می دانند و اگر دستهای توطئه و نفاق را دور از تصور بدانیم در سوء مدیریت و بی توجهی ها و اهمال ها و بی کفایتی های رژیم آل سعود است شک و تردیدی نخواهد بود و این رژیم پاسخگوی صدمات و خون این عزیزان خواهد بود.

اینجانب این رخداد دلخراش و اندوهبار را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری و ملت عزیز و شریف ایران و اهالی همیشه در صحنه درالعباده تسلیت عرض می کنم و برای جان باختگان این سفر روحانی که در پیشگاه حضرت حق در عید قربان، قربانی شدند و شهید گونه به وصال محبوب نایل آمدند آرزوی علو درجات دارم. از خداوند منان میخواهم ظهور منجیش را برای برقراری عدالت و پاک کردن زمین از لوث وجود ناپاکان نزدیک گرداند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار