معاون اداره کل حج و زیارت استان:
تمامی اعمال و مناسک حج این زایران در رمی جمرات نیز امروز به پایاین رسیده و تا ساعاتی دیگر به هتل های خود در مکه باز خواهند گشت
کد خبر: ۱۰۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 26 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد معاون اداره کل حج و زیارت کهگیلویه وبویراحمد از سلامتی کامل ۱۲۴ زایر و حاجی اعزامی این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: کاروان این استان پیش از ازدحام جمعیت و در ساعات اولیه صبح روز حادثه مناسک خود را انجام داده بودند.

آوای جنوب؛

پرویز اسماعیلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ یک از زایران این استان در حادثه منا زخمی ، فوت و یا مفقود نشده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع ۱۲۴ نفر اعزامی حج تمتع امسال کهگیلویه وبویراحمد به سرزمین وحی ، ۱۱۹ نفر زایر و مابقی عوامل اجرایی هستند.

اسماعیلی یاداور شد: تمامی اعمال و مناسک حج این زایران در رمی جمرات نیز امروز به پایاین رسیده و تا ساعاتی دیگر به هتل های خود در مکه باز خواهند گشت.

به گزارش ایرنا، پنجشنبه هفته گذشته (دوم مهر ماه) بر اثر ازدحام حجاج در آیین رمی جمرات در منا، حدود یکهزار و ۳۰۰ نفر از مسلمانان کشته شدند.

تعداد زائران جان باخته و مجروح ایرانی فاجعه منا نیز تاکنون به ترتیب ۱۳۳ و ۹۹ نفر گزارش شده است.

همچنین ۳۵۴ زائر ایرانی در سرزمین منا تاکنون مفقود شده اند که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت مندرج است.

رهبر معظم انقلاب در پی این حادثه ناگوار سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار