دیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه از همان ساعت‌های نخستین وقوع دو زمین لرزه ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری درلافت وهرمزگان، بنیاد مسکن استان فارس در حالت آماده باش قرار گرفت، افزود: کارشناسان بنیاد مسکن در استان فارس تجربه کار عملیاتی در سایر استان‌ها از جمله بوشهر، خوزستان ولرستان به عنوان استان معین از سال‌ها قبل به دست آورده اند و نیروهای ارزیاب و کارشناس این بنیاد توان اعزام نیرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارند.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 15 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: عطا الله زمانی بیان کرد: این بنیاد در شرایط سخت و دشوار در کنار مردم است و از هیچ کوششی برای رسیدن به شرایط پایدار و کاهش نگرانی‌های شهروندان و روستاییان در استان هرمزگان دریغ نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه از همان ساعت‌های نخستین وقوع دو زمین لرزه ۶.۴ و ۶.۳ ریشتری درلافت وهرمزگان، بنیاد مسکن استان فارس در حالت آماده باش قرار گرفت، افزود: کارشناسان بنیاد مسکن در استان فارس تجربه کار عملیاتی در سایر استان‌ها از جمله بوشهر، خوزستان ولرستان به عنوان استان معین از سال‌ها قبل به دست آورده اند و نیروهای ارزیاب و کارشناس این بنیاد توان اعزام نیرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارند.

زمانی به دستور استاندار فارس برای آمادگی نیروهای امدادی دراین استان اشاره کرد و افزود: نشست‌های توجیهی عملیات و امداد در شرایط بحرانی با حضور معاونان و کارشناسان بنیاد مسکن تشکیل گردیده و علاوه بر نیروهای ارزیاب و کارشناسان بنیاد مسکن استان فارس، مدیریت امور اجرایی و ماشین الات بنیاد مسکن فارس نیز آمادگی اعزام تجهیزات و نیروی فنی به استان هرمزگان را دارد.

دو زلزله شدید با بزرگای ۶.۴ در مقیاس امواج درونی یکشنبه ۲۳ آبان ماه شهر فین در هرمزگان را لرزاند. این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه و در عمق ۱۵ کیلومتری از زمین به وقوع پیوسته است. طول جغرافیایی این زمین لرزه ۵۶.۱۳، عرض جغرافیایی آن ۲۷.۵۶ و عمق زمین‌لرزه ۱۵ کیلومتر محاسبه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار