رییس هیئت بوکس استان:
رییس هیئت بوکس استان از توجه ‌به رده سنی نوجوانان ایلام به‌عنوان آینده‌سازان بوکس استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 25 September 2015

رییس هیئت بوکس استان از توجه ‌به رده سنی نوجوانان ایلام به‌عنوان آینده‌سازان بوکس استان خبر داد.

«شهریار شفیعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام اظهار کرد: تاکنون در رده‌های نوجوانان و جوانان ضعیف عمل کرده‌ایم و با هدف نهایی، فاصله‌داریم که تلاش در این زمینه و پر کردن خلاء این بخش در رأس برنامه‌های هیئت برای سال جاری قرار دارد.

رییس هیئت بوکس استان افزود: رده‌بندی ورزشکاران را باید به‌درستی پایه‌ریزی کنیم تا برای رده‌های بالاتر بتوانیم با دقت و برنامه‌ریزی به قله‌های موفقیت برسیم چراکه سرمایه‌گذاری در رده سنی نوجوانان می‌تواند بهترین موقعیت را برای بوکس استان فراهم کند.

شفیعی با بیان اینکه هیئت بوکس در 9 شهرستان استان فعالیت دارد، اضافه کرد: عدم امکانات در برخی از شهرستان‌ها، کار را برای ورزشکاران سخت کرده به‌طوری‌که در برخی از هیئت‌های بوکس ورزشکاران روی تاتامی تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: عملکرد ما باید بر اساس تقویم هیئت بوکس استان و فدراسیون باشد و نباید فراموش کرد که برنامه‌ریزی تقویم ورزشی فدراسیون بوکس همه جوانب را در نظر گرفته و بر اساس شناختی که از هیئت‌های استانی دارند بهتر می‌تواند یاریگر استان‌ها باشند.

رییس هیئت بوکس استان با اشاره به اینکه علی‌رغم دعوت از پیشکسوتان بوکس ولی متأسفانه خیلی با ما همراهی ندارند، عنوان کرد: هیئت استان دست پیشکسوتان این رشته را برای همراهی با بوکس به گرمی می‌فشارد چرا که باید با دل سوزی برای بوکس استان کار کرد.

شفیعی به پیگیری مباحث فنی از سوی مربیان اشاره و عنوان کرد: مربیان ما باید در زمینه فنی و آخرین مباحث روز بوکس آگاه باشند و انجام امور جابجایی بوکسورها بر عهده هیئت بوکس است.

وی با بیان اینکه داوران بوکس استان باید در بازی‌های کشوری قضاوت کنند و حضور داشته باشند، تصریح کرد: گرفتن یار کمکی برای تیم‌ها می‌تواند تا حد زیادی نتایج را بهبود بخشد چراکه با نفرات کم نمی‌توان به مسابقات اعزام شد.

رییس هیئت بوکس استان به افزایش تعداد بوکسورها برای اعزام به مسابقات اشاره و اضافه کرد: ما باید در هر 3 رده سنی بوکسور داشته باشیم که تحقق این مهم می‌تواند ما را در رسیدن به نتایج مطلوب مسابقات کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار