تابناک-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: هر چه امنیت فضای سایبری افزایش یابد هم مشتریان کسب و کارها در این فضا افزایش می یابند و هم‌اشتغال بیشتر می شود .
کد خبر: ۱۰۰۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸ 12 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس هادی ابراهیمی در نشست با رئیس پلیس فتا استان هرمزگان اظهارداشت: نزدیک به ۱ میلیون ۴۰۰ هزار نفر از جمعیت استان با فعالیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرتبط هستند که اکثریت آن ها نیز جزو فعالان مختلف جامعه هستند.


وی افزود: بخشی از جامعه هدف ما در استان هرمزگان را دهک های پایین جامعه تشکیل می دهند که نیازمند آموزش و اطلاع رسانی به ویژه در حوزه سایبری می باشند.



مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بیان کرد: ما ظرفیت های خوبی نیز در بنگاه های اقتصادی داریم مانند خانه های فرهنگ،  نماینده کارگران، انجمن های صنفی  و تشکل های کارگری که باید گفت
ما در صنف های مختلف از کارگران ساختمانی تا رانندگان، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی انجمن صنفی داریم.

وی ادامه داد: نزدیک به ۳ هزار تعاونی فعال در استان داریم که در همه حوزه ها فعال هستند و ارتباط ما با پلیس ارتباط گسترده ای در جوامع مختلف اقتصادی است و ما آمادگی همکاری و در بخش های مختلف نیازمند کمک و همراهی پلیس فتای استان هستیم و امیدواریم این تفاهم نامه موجب گسترش همکاری ها شود.


ابراهیمی تصریح کرد: امروزه فضای مجازی و حقیقی در هم تنیده شده است و این امر می تواند موجب کمک به حوزه های کاری شود چرا بستر بسیاری از کسب و کارها در فضای مجازی رونق پیدا کرده است و هر چه امنیت این فضا بیشتر شود هم مشتریانش افزایش می یابند و هم‌اشتغال بیشتر می شود .

 

وی خاطرنشان کرد: یک زمانی بندرعباس شهر دیوار نویسی ها بود و همه خدمات در روی دیوارها نوشته می شد اما امروز همه آن ها در بستر فضای مجازی قرار گرفته اند.


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار