تابناک-فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: نیروی انتظامی روزانه دست کم ۲ هزار خدمت به مردم ارائه می کند.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ 12 October 2021

سردار جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در نشست با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: نیروی انتظامی نیرویی است که بیشترین ارتباط را با بدنه جامعه از قبل از تولد تا بعد از مرگ دارد ودر تمام لایه ها نیز فعالیت می کند.

وی افزود: ما روزانه دست کم  ۲ هزار خدمت را به مردم از پلاک گذاری خودروها تا رسیدگی به بحث جرایم مختلف و شکایات را انجام می دهیم که نشان از سنگینی و گستردگی کار این نیرو است.

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان کرد: ما اگر قبلا فوریت های ۱۱۰ را داشتیم امروز با توجه به اینکه شیب جرایم به سمت فضای سایبر رفته است باید فوریت های این حوزه را نیز راه اندازی کنیم.


وی عنوان کرد: پلیس روزانه با  حدود ۳هزار و ۵۰۰ تماس مختلف روبرو است که درخواست امداد  از پلیس دارند و ما بایست به همه موضوعات رسیدگی کنیم.


سردار جعفری تصریح کرد: نیروی انتظامی نیاز دارد که همه دستگاه ها به کمک او بیایند و هر دستگاهی حیطه کاری و تخصصی خود با پلیس از کمک به کشف جرم تا آموزش همکاری داشته باشند.


وی تاکید کرد: امروزه امنیت یک تولید اجتماعی است که نتیجه کار دستگاه ها را نشان می دهد و مثلثی است که اضلاع آن با کمک دستگاه های اجرایی، پلیس و مردم شکل می گیرد.


رییس پلیس هرمزگان بیان کرد: اقدامات فیزیکی در برابر آسیب ها، هنجارها و مشکلات  کار مقطعی است اما برای انجام کار مانا و پایدار باید به سمت تقویت اضلاع امنیت در جامعه حرکت کنیم.


وی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی  باید به وظایف ایجابی خود به درستی عمل کنند تا نیازی به اقدامات سلبی پلیس وجود نداشته باشد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار