تابناک-فرمانده انتظامي شهرستان بندرعباس از حل ٧٥ درصدي پرونده هاي اختلافي كه مصداق جرم نيستند خبر داد و گفت:هرمزگان رتبه سوم امنيت در كشور را دارد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰ 12 October 2021

هرمزگان رتبه سوم امنيت در كشور را دارد/حل بيش از ٧٠ درصد پرونده هاي اختلافي بدون صدق جرم در بندرعباس

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سرهنگ تيمور دولتياري فرمانده انتظامي شهرستان بندرعباس ظهر امروز در جمعي از خبرنگاران با گرامي داشت شهيد مدافع وطن مجتبي سالار نسب اظهار داشت:نيروي انتظامي يك نهاد مردم محور است كه با توجه به نياز جامعه رفتار ميكند.

 

وي افزود: هفته ناجا را با شعار "پليس هوشمند،امنيت پايدار" آغاز كرديم،اين شعار مانند نشانه اي است كه در راه خدمت به مردم تمام تلاش خود را به كار بگيريم .

 

سرهنگ دولتياري عنوان كرد:طبق گفته مقام معظم رهبري نيروي انتظامي ستون فقرات امنيت كشور است ، با توجه به اين امر پليس نيروي انتظامي شهرستان بندرعباس سعي كرده كه تمام ابزار هاي علمي و هوشمند خود را در تحقق اين سخن به كار بگيرد.

 

 

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان بندرعباس مطرح كرد: در راستاي كم كردن حضور فيزيكي نيرو ها و تسلط هوشمند بر سطح شهر با همكاري شهرداري و شوراي امنيت توانستيم تعداد كثيري دوربين هاي كنترلي در جا هاي مختلف جاي گذاري كنيم، هدف ما از اين كار رضايتمندي هر چه بيشتر ساحل نشينان خليج فارس است.

 

 

سرهنگ تيمور دولتياري ابراز كرد: نيروي انتظامي در بحث پيشگيري از سرقت با به كار گيري دوربين ها بسيار خوب عمل كرده است الحمدلله از لحاظ امنيت رتبه سوم كشوري را دارا هستيم.

 

اين مقام مسئول تصريح كرد: در سال جاري ٥٠ درصد افزايش كشف و ضبط مواد مخدر را داشتيم ،٢٢درصد افزايش كشف مشروبات الكلي و همچنين با جمع آوري معتادين متجاهر كه باعث ناامني مناطق مسكوني ميشدند امنيت را به مردم بازگردانديم.

 

 

دولتياري افزود: با اجرا شدن طرح پليس راه هاي مقطعي ٤٨ درصد افزايش كشف اتباع بيگانه و بازگشت آنها به كشور خود و در زمينه ساماندهي قاچاقچيان سوخت توانستيم اين امر را مهار كنيم.

 

وي در پايان خاطر نشان كرد:دغدغه نيروي انتظامي علاوه بر پيشگيري و صيانت از جرم،حل پرونده هاي اختلافاتي است كه الحمدلله با قرار دادن مشاوران و روحانيون در مراكز انتظامي حدود ٧٥ درصد پرونده هايي كه مصداق جرم را نداشتند را حل كرديم،هدف ما رضايت و آرامش مردم است اميد است كه با ياري حق تعالي در اين مسير خدمتگذاري واقعي باشيم.

 

 

انتهاي پيام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار