تابناک-محمد کمالی مدیرکل استاندارد هرمزگان به مناسبت هفته استاندارد با علی فتی رئیس پارک علم و فناوری استان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 10 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،محمد کمالی با بیان اینکه دومین روز از هفته استاندارد به نام "استاندارد و محصولات دانش بنیان" نامگذاری شده است؛ از اعلام آمادگی استاندارد هرمزگان برای ارائه خدمت و تاییدیه ها و نشان استاندارد به محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان فعال در استان خبر داد.

کمالی افزود: تلاش می کنیم ارتباط اداره کل استاندارد هرمزگان با پارک علم و فن آوری نزدیک تر و مستحکم تر شده و علاوه بر خدمات دو جانبه، از شرکت های دانش بنیان حمایت های لازم صورت گیرد.

وی اظهار داشت : می توانیم تاییدیه محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان را صادر کنیم تا باعث افزایش اعتماد عمومی به خدمات و محصولات این شرکت ها گردد.

رییس پارک علم و فن آوری هرمزگان نیز با تبریک هفته استاندارد به مدیرکل و کارکنان اداره کل استاندارد استان؛ از حسن نظر مدیرکل و معاونان استاندارد هرمزگان به پارک علم و فن آوری و شرکت های دانش بنیان در استان قدردانی کرد.

علی فتی با استقبال از برنامه اداره کل استاندارد هرمزگان جهت حمایت از خدمات و محصولات شرکت های دانش بنیان؛ تاکید کرد: زمینه استفاده شرکت های دانش بنیان را از این ظرفیت فراهم می کنیم.

فتی اظهار داشت : شرکت های دانش بنیان می توانند کالاها و خدمات با استانداردهای لازم را تولید یا ارائه نمایند.

رییس پارک علم و فن آوری هرمزگان همچنین بر استفاده از ظرفیت های اداره کل استاندارد هرمزگان توسط شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار