مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

کمک ۴۱ میلیارد ریالی کمیته امداد ایلام به دانشجویان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کمک ۴۱ میلیارد ریالی این نهاد به دانشجویان نیازمند و مددجوی ایلامی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 15 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام،قنبر موسی نژاد به خدمات گوناگون این نهاد به دانشجویان مددجو و نیازمند اشاره کرد و اظهار کرد: پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی، پرداخت بدهی تحصیلی، خرید لپ تاپ و پرداخت وام قرض الحسنه از جمله خدمات حمایتی کمیته امداد به این قشر از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از هزار و ۵۰۰ دانشجو از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند، افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی حدود ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامل شهریه و کمک هزینه تحصیلی به این دانشجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام پرداخت وام قرض الحسنه تحصیلی به دانشجویان مددجو را از دیگر خدمات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: به همین منظور و با هدف کمک به رفع مشکلات تحصیلی این قشر به دانشجویان واجد شرایط دکترا تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال، کارشناسی ارشد ۱۰۰ میلیون ریال و کارشناسی هم ۵۰ میلیون ریال وام پرداخت می‌شود.

موسی نژاد با عنوان اینکه با شیوع بیماری کرونا تحصیلات دانشگاهی عمدتاً به صورت مجازی برگزار شده است، تصریح کرد: به همین خاطر این نهاد با مشارکت خیرین برای تعداد ۱۵۰ دانشجو و دانش آموز نیازمند و عمدتاً فرزندان یتیم و بی سرپرست لپ تاپ خریداری کرده که ارزش این تعداد دستگاه لپ تاب نیز بیش از ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه کمک‌ها و خدمات این نهاد به قشر دانشجو و دانش آموز مددجو تنها می‌تواند بخشی از نیازهای آنان را جبران کند، تصریح کرد: به همین خاطر این افراد همچنان نیازمند توجه هستند و ما از افراد خیر و نیکوکار در زمینه مشارکت در تأمین نیازهای ضروری آنان دعوت می‌کنیم./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار