مدیران کنترل کیفیت در قزوین بیش از هفت هزار ساعت آموزش دیدند

مدیرکل استاندارد قزوین گفت: مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان امسال هفت هزار و ۱۲۵ نفر ساعت آموزش دیده‌اند.
کد خبر: ۹۲۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 06 December 2020

سیروس صارمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این آموزش ها با هدف بروزرسانی دانش و اطلاعات مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی استان قزوین ارایه و برگزار شده اند.

مدیرکل استاندارد قزوین اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا برخی از این آموزش ها به شکل مجازی بوده و دوره های حضوری نیز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

این مسوول اظهار داشت: پیشرفت روزافزون دانش، فناوری، تنوع تولید و تغییر در تولیدات و خدمات، بروزرسانی دانش و اطلاعات مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی برای نظارت بر رعایت استانداردها را ضروری کرده است.

صارمی، استاندارد را یک دانش تخصصی دانست و با اشاره به اهمیت آموزش ها در این حوزه، گفت: اگر کارشناسان و مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و خدماتی از دانش کافی و روز برخوردار نباشند، ممکن است کالاها و خدمات نامرغوب تولید و به جامعه ارایه شود که ایمنی و سلامت شهروندان را به خطر بیاندازد.

وی همچنین از برگزاری ۶۶ نفر ساعت آموزش برای کارشناسان استاندارد در سال جاری خبر داد و گفت: این آموزش ها، کارشناسان استاندارد را برای انجام بهتر وظایف خود یاری می کند.

مدیرکل استاندارد قزوین یادآور شد: امسال همچنین در راستای بروزرسانی دانش و اطلاعات حوزه استاندارد و ترویج فرهنگ استاندارد، پنج هزار و ۳۴۶ نفر ساعت آموزش برون سازی نیز از سوی این دستگاه به جامعه هدف ارایه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار