جهرمی ها با مرگ دست و پنجه نرم می کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با ابراز نگرانی از بحران کرونا در این شهرستان، گفت: با شناسایی ۲۶۰ بیمار جدید، رقم مبتلایان به کرونا در جهرم در آستانه ۶ هزار نفر قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰ 05 November 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:محمد رحمانیان گفت: ۲۶۰ مورد جدید ابتلا به کرونا در جهرم و خفر شناسایی شد و ۲۱ بیمار در بیمارستان بستری شدند، تعداد بستری‌ها به ۹۸ نفر رسید که ۱۵ نفر از آن‌ها در بخش آی سی یو هستند.

او با ابراز تاسف از جان باختن ۲ بیمار نیز بر اثر ابتلا به کرونا، افزود: بر اساس گزارش‌ها، تعدادی از کادر بهداشت و درمان دانشگاه اعم از، پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که حال برخی از آن‌ها مساعد نیست و بسیاری دیگر نیز در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

رحمانیان، تعداد کل موارد مثبت را ۵۹۸۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۹۹ نفر از مبتلایان غیربومی بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین تعداد کل بیماران بهبود یافته را ۴ هزار و ۳۵۲ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد کل بیماران بستری در بخش‌های کرونای بیمارستان پیمانیه ۹۸ نفر است که ۸۳ بیمار در بخش‌های عمومی و ۱۵ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

او تعداد کل جانباختگان کرونا در این شهرستان تا به امروز را ۹۴ نفر اعلام و یادآور شد: تنها راه مقابله با همه گیری شدید بیماری، توجه بیشتر مردم به رعایت اصول بهداشتی است.

رحمانیان تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان جهرم به‌خصوص پزشکان و پیراپزشکان بیمارستان پیمانیه با شرایطی بسیار وخیم روبرو هستند، با رعایت هشدار‌ها یاریشان کنیم.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار