نمایده دامغان خبر داد؛

احداث مرکز آموزش نیروی انتظامی در شهرستان دامغان

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه احداث مرکز آموزش شهید یوسف رضا ابوالفتحی نیروی انتظامی در این شهرستان پیگیری شده است، گفت: احیای مجدد این مرکز انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 10 October 2020

احداث مرکز آموزش نیروی انتظامی در شهرستان دامغان

به گزارش تابناک سمنان علی اکبر علیزاده برمی صبح شنبه در دیدار با فرمانده و مسئول عقدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان به میزبانی ناجای دامغان با تاکید بر اینکه احداث مرکز آموزش شهید یوسف رضا ابوالفتحی نیروی انتظامی این شهرستان سالیان گذشته زمینه و بستر آن فراهم شده بود گفت: برای احیا مجدد مرکز پیگیری‌های لازم انجام شده است.

وی ضمن اینکه ۳۲ درصد بودجه کشور به نیروی انتظامی اختصاص یافت اظهار داشت: نیروی انتظامی بیش از ۲۰۰ عنوان مأموریت را در کشور و در ابعاد مختلف در برقراری نظم و امنیت برعهده دارد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه هنر نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه است که پلیس با کمترین امکانات و تجهیزات در انجام مأموریت‌ها گام بر می‌دارد، تاکید کرد: پلیس سنگربان امنیت، آرامش و آسایش مردم شهرستان و کشور است.

سرهنگ سیدرضا علوی فرمانده انتظامی دامغان نیز در این نشست با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده است، گفت: در شش ماهه ابتدای سال ۶۲ درصد تصادفات برون شهری در محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان کاهش یافت و در طی این مدت متأسفانه ۲۱ نفر فوت کردند

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار