اجرای طرح «شبکه‌سازی اجتماعی» در بقاع متبرکه البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از اجرای طرح شبکه‌سازی اجتماعی در بقاع متبرکه این استان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 13 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی اظهار کرد: امنیت یکی از مباحث مهمی است که تا زمانی که آن را از دست ندهیم، قدر آن را نمی‌دانیم.

وی افزود: نیروی انتظامی در تحقق این امنیت نقش بسزایی دارد و شاهد آن هستیم که در مناسبت‌های مختلف مذهبی، دینی، ملی و سیاسی حضور مقتدرانه این نیرو را در کنار مردم آرامش ایجاد می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، بیان کرد: با توجه به رویکرد تعاملی و توجه به مسائل فرهنگی در برنامه‌های اوقاف، برنامه‌ریزی برای تعامل بیشتر با نهادهای فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

دشتکی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شود، عنوان کرد: با توجه به حضور جوانان در بقاع متبرکه استان، این مکان‌ها ظرفیت بسیاری برای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه البرز در نظر دارد با همکاری نهادهای ذیربط گام‌های موثری در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی برداردوی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی مختلفی توسط اوقاف در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: این آموزش‌ها شامل پیشگیری از اعتیاد و آگاه‌سازی قبل ازدواج است.

این مسئول با بیان اینکه قطعا با انجام این اقدامات آسیب‌های اجتماعی کاهش می یابد، افزود: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح شبکه‌سازی اجتماعی در بقاع متبرکه استان البرز اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار