فرماندار دنا در ستاد مقابله با کرونا:

مسافرت 3 نفر آخر مثبتی های کرونا در دنا ! / وقتی به برخی شهرستان ها نگاه می کنیم از آمار پایین ذوق زده نمی شویم

فرماندار شهرستان دنا در نشست ستاد استانی کرونا که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 11 June 2020

فرماندار شهرستان دنا در نشست ستاد استانی کرونا که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان را تشریح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عبدالحمید پناهی گفت : در شهرستان دنا تاکنون بیش از 750 تست کرونا گرفته شده است که از این تعداد 29 مورد مثبت بوده است.
پناهی افزود : کمترین سن ابتلا در این شهرستان کمترین سن ابتلا 16 سال و بیشترین بالای هفتاد سال سن بوده است که این نشان دهنده بیماریابی فعال و خوب است.
وی ادامه داد : از مجموع مبتلایان ثبت شده در دنا خوشبختانه همه در شرایط مساعد قرار دارند و بسیاری هم بهبود یافته اند .
پناهی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهر سی سخت گفت : در زمان تعطیلات عید فطر و دیگر تعطیلات ، کنترل خوبی صورت گرفت و خوشبختانه آمار پایینی در ورود به این شهر گزارش شد .
فرماندار دنا به آخرین افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت : متاسفانه 3 نفر از آخرین افراد مبتلا به سه شهر شیراز ، کرمان و عسلویه مسافرت داشته اند که این نشان دهنده لزوم رعایت پروتکل ها توسط مردم است.
فرماندار دنا در پایان با اشاره به آمار پایین کرونا در این شهرستان افزود : ما از آمار پایین در این شهرستان اصلا ذوق زده نمی شویم چرا که تجربه برخی شهرستان ها را دیده ایم ! به عنوان نمونه شهرستان بهمئی تا دو هفته پیش چندان وضعیت آماری بدی نداشت اما ظرف دو هفته وضعیت تغییر کرد و این هشداری است برای همه ما که نمی توان کار را سرسری گرفت و حتما نیاز است که مردم با جدیت پروتکل ها را رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار