طرح ملی «تاپ» در استان البرز رونمایی شد

آرمان ربیعی در مراسم رونمایی از طرح ملی تاپ (سامانه توانمند سازی تولید و توسعه اشتغال پایدار)، اظهار کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه نقش مهمی در پیشرفت و توسعه دارد.
کد خبر: ۷۸۴۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 02 October 2019

 به گزارش «تابناک البرز»؛ آرمان ربیعی اضافه کرد: طرح تاپ حلقه اتصال میان واحدهای صنعتی و حوزه های دانشگاهی و پژوهشی خواهد بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: البرز در صنعت قطب تولید مواد آرایشی، بهداشتی، غذایی و یا قطعات خودرو است.
ربیعی همچنین گفت: استان البرز بهترین مصالح کشور از جمله کیفی ترین شن و ماسه، گچ و سیمان را دارد.
وی با تاکید بر اینکه بحث هماهنگی تکنولوژی با تولید در سطح کشور مهم است، عنوان کرد: باید عقب ماندگی ها در این خصوص جبران شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به اینکه طرح ملی تاپ موجب هماهنگی میان دانشجویان، پژوهشگران با واحدهای صنعتی است، افزود: از سه هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی استان البرز حدود ۲۰۰ مورد برند کشوری و بعضا جهانی هستند.
ربیعی با اشاره به اینکه تولید رونق به تولید تجارت می انجامد، گفت: با اجرای طرح ملی تاپ حلقه های اتصال میان بخش های مختلف از جمله تولید، تجارت، اشتغال؛ صادرات و واردات برقرار می شود.
وی همچنین عنوان کرد: از واحدهای صنعتی درخواست داریم با قدرت در طرح ملی تاپ ورود کنند، ما نیز حمایت لازم در این مورد را خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار